21. června 2010 17:04 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Autor 'sobí' kampaně Vodafonu
Martin Jaroš přechází do T-Mobilu

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
Martin Jaroš přebírá cenu Křišťálová lupa 2007 za firemní web společnosti Vodafone. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Martin Jaroš přebírá cenu Křišťálová lupa 2007 za firemní web společnosti Vodafone. | foto: Reprofoto
PRAHA Novým ředitelem marketingové komunikace mobilního operátora T-Mobile bude od července Martin Jaroš (33), který dosud pracoval pro konkurenční Vodafone. Nahradí Lucii Tarbajovskou.

Jaroš od roku 2001 působil ve společnosti Oskar, posléze Vodafone Czech Republic. Začínal v PR, později byl šéfredaktorem zákaznického časopisu, vedl interní tým kreativců, a nakonec odpovídal za značku Vodafone na českém trhu a všechny části marketingové komunikace.

V průběhu roku 2008 působil jako krizový manažer pro oblast marketingové komunikace v tureckém Vodafone a od konce roku 2008 do současnosti byl odpovědný za značku, zákaznické průzkumy a plánování médií ve Vodafonu v Maďarsku.

"Chci pořád to samé - dělat to nejlepší pro zákazníka. A je pro mě čest, že teď můžu sloužit té největší komunitě s 5,5 milionu členů," uvedl.

Přesuny manažerů i řadových pracovníků mezi tuzemskými operátory nejsou nijak neobvyklé. Na začátku roku například z T-Mobile do O2 přišel marketingový ředitel Jiří Dvorjančanský.

Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996. K 31. prosinci 2009 firma obsluhovala více než 5,46 milionu zákazníků.

ČTK, Lidovky.cz


Najdete na Lidovky.cz