"Výrazně by tak vzrostly náklady na provoz vlaku, které by museli platit cestující v podobě výrazně dražší jízdenky, nebo České dráhy. Proto tento speciální spoj v letní sezóně 2010 nepojede," uvedl mluvčí drah Petr Šťáhlavský.
Ztrátu při současných cenách jízdenek a pouhých deseti jízdách odhadl na pět milionů. Loni vlak jezdil od konce června do začátku září denně. Autovlak z Prahy do Splitu dráhy provozovaly od roku 2003 jako zvláštní spoj s týdenní frekvencí.
V roce 2006 tento spoj zrušily a v nové podobě jej znovu zavedly v roce 2007, tentokrát jako pravidelný každodenní rychlík, na který doplácejí veřejné rozpočty. V roce 2008 vlak přepravil 956 automobilů a motocyklů, loňská čísla dráhy nezveřejnily.
Chorvatsko je dlouhodobě nejoblíbenější prázdninovým cílem Čechů. Každoročně sem míří statisíce českých rekreantů, dvě třetiny Čechů se na Jadran dopravují vlastním vozem.
Autovlak na Jadran letos nevyjede, za jednu cestu by prodělal půl milionu
PRAHA -
České dráhy letos nebudou vypravovat letní autovlak Jadran z Prahy do Splitu. Důvodem prý je rozhodnutí maďarských a chorvatských železnic, které odmítly na vlak přispívat. Veškeré náklady by tak hradily České dráhy.
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč