"Když jsme do projektu vstupovali, očekávání byla jiná. Navíc se postupně v Brně otevíraly další kancelářské prostory a poptávka není nafukovací. Nicméně jsme dodavatelům všechno zaplatili a teď už v tom máme se spoluinvestorem, společností PSJ, svoje peníze," řekl Maršálek.
Pokud zůstanou delší čas prázdné, neznamená to pro investora závažný finanční problém, řekl na tiskové konferenci. Maršálek je optimistou, co se týče postupného zaplnění. Věří modelu, kdy si zájemce může prostor buď koupit, či pronajmout, případně nejprve pronajmout a později koupit.
ČTĚTE TAKÉ: |
"Snažíme se zájemcům vytvořit podmínky, aby do našich prostorů vstoupili. Nabízíme konkurenceschopné podmínky a investovali jsme do technologií, abychom měli lepší služby. Budova je také šetrná k životnímu prostředí," řekl Maršálek.
Co její plné využití zatím limituje, je dopravní situace. Snadno dosažitelná je sice autem, nicméně veřejnou dopravou je to horší. V územním plánu se počítá s přivedením tramvaje, která by v blízkosti AZ Toweru končila, město však se stavbou této tratě zatím příliš nepočítá.
"Hlavním limitem je však nedořešený přesun nádraží, který v této oblasti brzdí další rozvoj. Čím dříve se politici rozhodnou, kde bude nové nádraží stát, tím lépe pro tuto oblast," řekl Maršálek. Kvůli dopravní situaci mají navíc stop další plánované projekty v okolí.
AZ Tower, který je nyní nejvyšší budovou v Česku a jehož stavba stála 800 milionů korun, je načas posledním obřím projektem společnosti Properity. "S PSJ jsme se však při tomto projektu stali partnery a věřím, že něco podobného budeme v budoucnu společně stavět," uvedl Maršálek.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |