Induloně je už 67 let, patří mezi nejpopulárnější kosmetické výrobky v zemi a její značka je bezesporu jednou z nejcennějších v Česku. Nově dostaly tuby modernější vzhled.
Tvůrci zdůraznili barvy jednotlivých druhů, název Indulona podtrhli linkou a doplnili heslem Všestranná péče. Na něm staví i svoji reklamní kampaň, kterou zajišťovala agentura Leo Burnett.
Snaží se uživatele přesvědčit, že díky Induloně se jim v životě „zapíše jen to krásné.“ Krém je známý jako mazání na ruce, dětské zadečky, ale třeba i fotbalisté s ní ošetřují svoje kopačky.
Krém se vyrábí už od roku 1948, o deset let později vznikla univerzální modrá Indulona. V 90. letech pak začaly přibývat nové druhy. Indulonu v současné době vyrábí společnost Saneca Pharmaceuticals.
Anketa
Líbí se vám nový vzhled Indulony?