Druhý díl reprízovaného cyklu Třicet případů majora Zemana vidělo v neděli od deseti večer na Barrandově čtvrt milionu lidí. To odpovídá 2,5 procentům populace, respektive 7,5 procentům těch, kdo měli v tu chvíli zapnutý televizor.
Druhé číslo udává právě podíl na celkové sledovanosti. A ten měl Barrandov po dobu vysílání druhého dílu majora Zemana vyšší, než byl průměr programu ČT 2 za poslední měřený týden (činil 5 %přes celý den, 4,1 % v nejsledovanějším vysílacím čase od 19 do 23 hodin).
Barrandovu přiřkly poslední týdenní výsledky průměrný tržní podíl 2,7 procenta, večer – kdy je program hlavně velkých televizí pro řadu diváků atraktivnější – jenom 2 procenta. Druhý díl majora Zemana se 7,5 % tržního podílu tak pro stanici představuje nadprůměrný úspěch. Jde přitom o dosud nejsledovanější pořad televize Barrandov od začátku června, kdy se její sledovanost začala podrobně měřit. Před svým startem letos v lednu sliboval Barrandov program pro třicátníky – tzv. "Husákovy děti" – a zároveň pro lidi, kteří se chtějí u televize "bavit, relaxovat, ne úplně přemýšlet". Tehdejší programový ředitel, který zároveň avizoval "sexy zábavu", už na Barrandově nepracuje, zařadit Zemana byl nápad šéfky stanice Janky Vozárové a ředitele marketingu Janise Sidovského.
Ač televize v programových plánech prohlašuje, že "se neztotožňuje s postavami ani s příběhem", zařadila kontroverzní cyklus pragmaticky, "pro jeho divácký potenciál," jak před pár dny řekl Sidovský. Kromě Zemana boduje Barrandov i dalšími jistotami: seriálem Panoptikum města pražského nebo baviči Bubílkovou a Mládkem, kteří opustili Novu.