Reklama ukazuje luxusní apartmá v Riu na mořském pobřeží, v němž si devětadvacetiletá Hilton v krátkých černých šatech bere z lednice provokativním způsobem plechovku piva. Odnaproti ji tajně fotografuje mladík z protějšího domu. Hilton se s plechovkou mazlí a nakonec ji otevře za potlesku kolemjdoucích, kteří její "představení" sledují.
Na reklamu byly minulý týden vzneseny tři stížnosti. Kritizovaly ji také organizace za práva žen, podle kterých ukazuje "sexismus a nedostatek úcty vůči postavení ženy."
Brazilský Národní svaz pro regulaci reklamy v pondělí prohlásil, že spot není etický. Až do příštího rozhodnutí, které má být vyneseno do 30 dnů, je v rozhlase, televizi a na internetu "zakázána největší část reklamní kampaně," řekl mluvčí úřadu.
Reklama propaguje nové světlé pivo Devassa Bem Loura a Hilton, jejíž bouřlivý život a častá účast na společenských večírcích bývá předmětem zájmu bulvárních médií, pro značku vystupovala už na nedávném karnevalu v Riu.
Brazilci provokativní Paris Hilton neuvidí, reklamu zakázali
SAO PAULO -
Brazilské úřady na kontrolu reklamy zakázaly vysílání kontroverzní reklamní kampaně na pivo, ve které vystupuje dědička hotelového řetězce Paris Hilton. Spot prý není etický.
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč