Jde tedy o upravené vyjádření, v němž Miloš Zeman v rámci Hovorů z Lán rozebíral název punkové skupiny Pussy Riot. Česká společnost Bushman s heslem Bunda sem, bunda tam nabízí zboží od konce loňského roku.
„Nemyslíme si, že je potřeba za sloganem hledat složitý nebo záhadný význam. Slovy pana Jindřicha Melichara, majitele společnosti: ‚Když nás něco trápí a nemůžeme s tím nic moc dělat, mohli bychom si z toho aspoň udělat srandu…,‘” říká k záměru sloganu Simona Šťástková z firmy Bushman.
ČTĚTE TAKÉ: |
Není to poprvé, co se politická satira objevila v reklamních kampaních.
Například humpolecký pivovar Bernard před dvěma lety vyobrazil na billboardech karikaturu exprezidenta Václava Klause. Tehdy v rámci širší kampaně Svět se zbláznil narážel na jeho spornou novoroční amnestii.
Energetický nápoj Kamikaze si zase vystřelil z bývalého ministra zahraničí Karla Schwarzenberga a jeho pověstného pospávání při politických jednáních. Fotografii, na níž dříme, doplnila sloganem Vydržíte déééle.