Listu Frankfurter Allgemeine Zeitung do řekl člen představenstva společnosti Hubertus Troska, který má ve firmě na starosti čínský trh. "S novým modelem třídy S naše konkurenty znovu překonáme. A rok 20145 bude ještě lepší," řekl Troska podle výňatků z pondělního vydání listu, které zveřejnila agentura Reuters. Podle něj tak už nese plody nová strategie pro největší automobilový trh světa.
ČTĚTE TAKÉ: |
Mercedes-Benz v Číně v segmentu luxusních vozů kraloval do roku 2012, od té doby ale jeho tamní odbyt zaostává za německými konkurenty. Loni v srpnu firma představila novou strategii, která počítá s uvedením asi dvacítky nových nebo inovovaných modelů na čínský trh během dvou let. Cílem je zvýšit prodej značky Mercedes-Benz v Číně do roku 2015 o třetinu na více než 300.000 vozů.
Daimler doufá, že do konce tohoto desetiletí předstihne domácí konkurenty Audi a BMW. Mercedes by se tak stal jedničkou na celém světovém trhu luxusních automobilů.