Diskuze
Stávkovat budeme s písničkou
Děkujeme za pochopení.
luk
zdravicko predevsim
Pane Povsiku,az ta stavka skonci tak vam doporucuji dukladnou prohlidku vaseho zdravi v nedalekych Kosmonosich.
ondys
Jsem zvědavý, jak se k tomu postaví Bossové bossů z Lidového domu
Když jménem odborářů byrokraticky likvidovali OSVČ a živnosti v prospěch nadnárodních společností!
http://web.quick.cz/ondys" target="_blank" rel="nofollow">http://web.quick.cz/ondys
Daniela
Není za těmi požadavky Škodováků skryt Wolfsburg?
Tam začínají mít potíže se zaměstnáním. A deset tisíc pracovníků VW jsou tvoří politický potenciál. Který se nedá ignorovat.
Navíc, VW plánuje přesun Škody do Ruska. Stávka toto přesutí jen urychlí. Zeptejte se na mínění v horních etážích Škodovky na budoucí vývoj. A proč se musí rychle učit rusky. Za peníze VW....
Pepa
Re: Není za těmi požadavky Škodováků skryt Wolfsburg?
Co to meles za hlouposti o presunu vyroby do Ruska? To, ze Skodovka bude montovat auta v Rusku pro rusky trh neznamena presun vyroby do Ruska. To delaji, kvuli vyhnuti se vysokym tarifum na dovoz hotovych aut. Opet se ukazuje, ze toho moc nevis a pouze placas nesmysly.
Auto
Druhá otázka
Kdo z vás bere při vyjednávání o svém osobním platu v úvahu to, že vysoké mzdové náklady mohou znamenat, že majitel bude firmu rozšiřovat někde jinde, než kde pracujete vy a v řekněme dvacetiletém horizontu by to mohlo znamenat i přesun vaší výroby jinam?
Prosím čárky sem:
sumo
stávka
doporučuji velmi omezit spolupráci s odbory - na nezbytné minimum, zrušit výhody odborářů a poměrně zaměstnancům, zavést podíl na případné ztrátě firmy - tvrdě vyžadovat.
Abonent
Konec Škodovky ve čtyřech kapitolách
Kapitola první : Stávka ve Škodovce - zvyšování mezd - snižování zisku firmy - zmenšování investic do rozvoje - zaostávání za konkurencí - menší prodej výrobků - snižování zisku firmy se zrychluje - pokus o snížení nákladů propouštěním nepotřebných pracovníků nebo snížením platů - stávka pod heslem "Ani muže ze závodu, ani haléř ze mzdy !" - uzavření nerentabilních provozů.
Kapitola druhá : Akcionáři rozhodují o definitivním ukončení výroby v Česku - někteří manažeři odlétají připravovat nové výrobní provozy do jisté východoasijské země, ostatní dostávají nabídky od světových personálních agentur - odboráři násilně obsazují objekty zrušené továrny - manažeři pracují za stejných nebo lepších platových podmínek po celém světě - odboráři se rvou s policií a řvou na českých náměstích
Kapitola třetí : Výroba škodovek se rozbíhá v nových moderních prostorách v jisté východoasijské zemi - policie vytlačila poslední odboráře z bývalé mladoboleslavské Škodovky, započíná demolice objektů - část bývalých zaměstnanců dostává práci na stavbách a v nově vybudovaných montážních a skladových halách čínských firem
Kapitola čtvrtá : děti manažerů navštěvují výběrové školy v působištích svých rodičů, nacházejí si nové přátele po celém světě - děti zaměstnaných bývalých odborářů si zvykají na vzteklé a uštvané rodiče, neboť čínští šéfové mají svoje představy o pracovním nasazení personálu - děti nezaměstnaných bývalých odborářů si zvykají na nové kamarády ve svých nových bydlištích, Chánově a okolí
Epilog : Bývalí odborářští bossové za Škodovky byli hlasem nespokojeného lidu zvoleni do Evropského parlamentu, pracují a žijí i s rodinami v Bruselu. Do Česka se vracejí pouze před volbami do EP. Řeční na zaplněných náměstích. Na závěr úspěšných předvolebních mítinků pouštějí z reproduktorů staré revoluční písně ze stávkových dob. Pomocní dělníci zpívají a vzpomínají na zlaté časy, kdy byli vykořisťováni ve Škodovce
zo
Re: Konec Škodovky ve čtyřech kapitolách
Myslíš že odboráři vidí tak daleko než na svou mzdu??Myslím že vůbec ne.A jestli to tak dopadne dobře jim tak.Nejen odborarářům ale všem ve Škodovce.Kdo chce hodně většinou pak nemívá nic.
se divím
průměr ve Škodovce asi 27 000 Kč??
Kapitalista je vykořisťuje, tak vpřed směle soudruzu spějme.
Auto
Re: průměr ve Škodovce asi 27 000 Kč??
No ti co mají 27 asi stávkovat nebudou :-) Stávkovat budou hlavně ti u pásu co mají základ kolem 16 hrubého a pár tisíc navíc příplatků. Možná je Škoda sama proti sobě, když pouští do médií, že průměrný dělnický plat je kolem 22k.
se divím
a když firma krachne, tak to dělníci zaplatí
to je logické, máte doma akvárko
Jarda
Dělníci chtějí svůj podíl na 11 miliardovém loňském zisku ...
Má to celkem logiku, Škodovka hodně vydělala a měla by dělníkům vyplatit cosi jako podíl na zisku. Současně by ale také měli dělníci podepsat závazné prohlášení, že v případě finančního propadu firmy v příštích letech se budou svým majetkem podílet na finanční ztrátě. To by mělo také logiku, ne
Janda
Re: Dělníci chtějí svůj podíl na 11 miliardovém loňském zisku ...
naprostý souhlas! A každý třetí stávkující výpověď za poškozování zisku!
jm
Pokrok v sociálněekonomickém postavení zaměstnaců je výsledkem zaměstnaneckého vzdoru,
Pokrok v sociálněekonomickém postavení zaměstnaců je výsledkem zaměstnaneckého vzdoru, a ne zaměstnavatelskou osvícenosti. Když ne, tak se jedná o vyjímku z pravidla. To i kdyby se všichni s jiným názorem do výšky posrali....