Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Chystá se past na reklamu

Společnost UPC začala zkušebně pronajímat svým zákazníkům nové digitální videorekordéry, které mimo jiné umožňují zpětné vystříhání reklamy. „Naostro“ je chce uvést na trh na přelomu ledna a února.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jk

8. 1. 2008 1:55
PARADOXY

Pokud stranice vysílají reklamu ve shodných časech, dochází k paradoxu, že jsou sledovány reklamy jiného programu, protože diváci při naskočení reklamy automaticky přepínají na jiné programy, aby se reklamě vyhnuli. Jejich nervová soustava je však rozhozena tím, že na reklamu narazí i na jiných programech.

0 0
možnosti

Daniela

6. 1. 2008 14:05
1!

Tady pro změnu zmizely v pasti všechny čmáranice.

0 0
možnosti