Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Reklamy je moc, vadí Čechům

Zatímco pocit přesycenosti reklamou u české populace vzrůstá, požadavky na ni se dlouhodobě nijak zásadně nemění. Češi stále požadují, aby reklama byla v první řadě pravdivá a důvěryhodná. Výrazně vzrůstá odpor k reklamě v rámci dětských televizních pořadů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JaS

21. 2. 2008 23:09
Koukám,

že už skoro není co dodat. Reklama znamená: jsi blbé hovado, naval prachy! A pokud mi někdo dá podmínku, že reklamu musím strpět, abych mohl vidět, co chci, tak vypínám.

0 0
možnosti

V.Mlich

21. 2. 2008 11:29
Ovlivneni pri nakupu

Taky mne reklama ovlivnuje, ale tak, ze na co jsem videl reklamu, si koupim az kdyz neni zadna jina moznost. Protoze reklama se dava na zbozi, ktere lidi nekupujou a nekupujou ho proto, ze je spatne. Delejte tak vsichni a za par let vymizi i billboardy.

0 0
možnosti

kean

21. 2. 2008 10:53
idioti v komerčních televizích vydělávají na hlouposti

výrobců čehokoliv.Reklama je odporná,podbízivá,hnusná,agresivní,frustrující,nicneříkající.Reklama,která by zaujala, a sdělila skutečně kvalitní informaci,snad ani neexistuje.Stupidní výrobci,stupidní PR agentury,a odporné televize.Já už na televizi,díky reklamám,nekoukám.Jedině fotbal Premier League.Nic víc.Zbohem televize.

0 0
možnosti

Oldthinker

21. 2. 2008 10:58
Re: idioti v komerčních televizích vydělávají na hlouposti

Ještě se dá koukat na předplyšové večerníčky :-) Nedávno jsme měli třeba Macha a Šebestovou nebo Boba a Bobka nebo třeba Malou čarodějnici :-)

0 0
možnosti

Karel

21. 2. 2008 10:01
....

na reklamy, zvláště v televízi, jsem alegorický, a působí na mne spíše kontraproduktivně.....

0 0
možnosti

Oldthinker

21. 2. 2008 10:55
Re: ....

Odcházím od televize kdykoliv mi zase někdo začne vnucovat vložky Always s křidélky. Když z nějakého důvodu nemůžu odejít, tak jim alespoň vezmu zvuk, tím vynikne blbost všech těch "reklamních šotů". Pravda, není to řešení, protože mě vždycky znova rozčílí podpásovky - tak třeba "reklamní šoty" vyloženě zaměřené na vnímání dětí a spočítané tak, že to budou vaše děti, které budou chtít vnucovaný produkt. Co s tím? Vy máte rozum, ale dětem se strašně líbil ten kýč, co jim vnucoval tu báječnou věc ...

Jinak je pro mě reklama vodítko co si nemám koupit a co mám ignorovat, a to úměrně vlezlosti a intenzitě "reklamního působení".

0 0
možnosti