Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Bernard: Nepijte, jste-li pak zlí

Někdy i komerční klienti zvolí pro svou propagaci upozornění na nějaký sociální problém. Tento typ reklamy budí mediální pozornost, ale nese i svá rizika.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel Nedobitý

5. 4. 2008 9:28
Hospodský ...

Myšlenka je to jistě kreativní, ale ukažte mi hostinského, který takovou sklenici "Frantovi od vedle, který chodí denně a zítra přijde zas" ve dvě ráno po 10 pivu opravdu přinese.

"Mornálná vítěz" - ten, kdo bude vypadat "cool" - bude v tomhle případě Franta, který zahuláká na Pepu a Vaška: "kluci podívejte se, co mi ten kokot přines" " Kluci se společně zasmějí a pravděpodobně si dají panáka na oslavu povedeného vtipu.

Sociální reklama je OK a má hluboký smysl, když se to ovšem autor trefí - a když je primárně motivovaná snahou značky "pomoct" - ne okřikovat. Dove možná ztratil na chvíli prodeje, ale z dlouhodobého hlediska .. to je úplně jiná otázka.

Tak uvidíme, jesti EURU za tohle klapne aspoň Louskáček.

0 0
možnosti

Daniela

15. 3. 2008 11:28
1!

Podařilo se vyčerpáním usnout u televize. To doporučím nejhoršímu nepříteli. Přišly brebentivé sny úplně beze smyslu, ale co horšího, z obrazovky současně neustále hulákaly reklamy....

0 0
možnosti