Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Komfort s přebytkem výkonu

Kombinace přeplňovaného zážehového motoru, pohonu všech kol a samočinné převodovky zní zajímavě. Jak ale ladí s poklidným charakterem sedanu Volvo S80?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vestor

13. 9. 2008 11:27
Hmm

Koupíme si luxusní auto střední třídy (pokud vím tak u Volva je řada S sportovní) a pak budeme nadávat na přebytek výkonu? Kupte si octáfku RS, ta má zrychlení 0-100 jen o 1,5 vteřiny horší než Ferrari Enzo, kufr jako Ford Transit a spotřeba je jen 3 L /100 km, při jízdě z kopce dokonce palivo vyrábí. :-P

0 0
možnosti

Tomáš

15. 9. 2008 12:39
Re: Hmm

Trochu to upřesním - u Volva "S" znamená sedan, "V" je pak označení pro kombíky (van). Sportovní modely se označují písmenem "R" za číslem modelu - např. S60R. U S80 si nejsem jistý existencí verze R.

0 0
možnosti

isis2000

12. 9. 2008 17:59
D5 v predposledni generaci odvadi dobre svoji praci

Jo mozna to neni nejvodnejsi motorizace (tento R6 s turbinou), a na vyber jsou spis zajimave benziny nez diesely, ale i tak ma Volvo docela dost ceho nabidnout ... kazdy si tedy muze vybrat, co bude jeho srdci a naturelu nejblize ... samozrejme je to kocar a ne trhac zatacek, ve Volvu se pluje krajinou ... a Svedaci asi vedi proc si nepoustet prilis dieselaky na svuj dvorecek ;-)

0 0
možnosti

Kylie

12. 9. 2008 18:33
Re: D5 v predposledni generaci odvadi dobre svoji praci

Možná by bylo lepší jeden diesel na svůj dvoreček vpustit,  a malinko "out" motor D5 vypustit.

0 0
možnosti

Kylie

12. 9. 2008 12:28
Trošičku s autorem nesouhlasím

Puvní,  jsme první!

1.  Problémem Volva není silný motor  (jde o auto vyšší střední třídy tam silný motor a klidně i osmiválec patří),  ale trakce

2. Doporučení naftového motoru při větším nájezdu chápu,  ale tady stratégové Volva udělali chybku a reprezentativní limuzína,  jakou Volvo S80 je,  si zaslouží lepší naftový motor než zmíněný pětiválec.  Sice (asi)  chápu důvod proč nevyužili možnost do vozu implantovat šestiválec 2.7 HDi z  "koncernového"  chovu,  ale důvodně se domnívám,  že to byla chyba. 

0 0
možnosti

David

12. 9. 2008 13:00
Re: Trošičku s autorem nesouhlasím

Protoze je cela skandinavie silne konzervativni zeme s divnym odporem k cemukoliv jinymu. Dale bych videl duvod v jejich brutalnich danich v zavislosti na emisich. Takze nejspis tak.

Co se tyce myho nazoru, tak motor je v cajku, ale ten interier podle mne opravdu zaspal. Nevim jestli obstoji. Mel sem moznost je v rok stare A6ce a pul roku stare S80 a v tom Volvu jsem si pripadal jak v Muzeu....

0 0
možnosti