Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Největší, nejdražší a neviditelná kampaň

Je to vůbec nejdražší kampaň v historii ministerstva dopravy. Jenže zároveň je také „neviditelná“. Alespoň tak se vyjádřil její spolutvůrce režisér Filip Renč a reklamní experti. Kampaň Nemyslíš, zaplatíš za 150 milionů měla být doslova všude. V televizi, na ulicích, na internetu. Nic takového se ale měsíc po prvním odvysílání drastických spotů neděje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MOD

3. 11. 2008 10:23
hlavně, že ty miliony skončily ve správných rukou.

Hlavně, že ty miliony skončily ve správných rukou. Vysílat není potřeba nic, protože těch, kterých se to týká, tak ti na nějakou TV stejně nekoukají, maximálně je ty scénky ještě více iritují.

0 0
možnosti

Karel

3. 11. 2008 9:44
spatna kampan

Me se ty spoty, co jsem videl nelibily. Byly naprosto prehnane, jak vystrizene z akcniho filmu. Aby mely alespon nejaky smysl, mely by spis ukazat realne nebezpecne situace a zpusoby jak je resit. Misto toho, aby upozornily na nebezpeci a ukazaly spravny zpusob jejich reseni, maji za ukol lidi podesit. To podle me nema zadny vyznam. Ale kdyz uz se rozhodli pro odstrasujici pripady, mely by vypadat realne. Prudke trhani volantem a nasledne divoke roztoceni auta zakoncene vybuchem, pripadne vydesene vyrazy bez prislusne reakce na situaci jsou efektni v akcnich filmech, ale neodpovidaji realite. 

0 0
možnosti

skrap

3. 11. 2008 8:21
znáte to

Zloděj (vyžírka) křičí chyťte zloděje (renče)  ale hlavně brečí že mu nejdou prebendy(%) z ekampaně   .To je ten problém .???>->->-

0 0
možnosti

??

3. 11. 2008 9:21
Re: znáte to

Premyslel nez neco placnes a nesud ostatni jen podle toho, ze se ty na svet divas dirou ve sve penezence. Renc uz davno dostal zaplaceno, takze by mu to mohlo byt naprosto jedno. Problem je nekde jinde.

0 0
možnosti

A je to

3. 11. 2008 7:50
K článku

Mluvčí MD je  kokot, když prohlásí že kampaň již funguje nejméně mrtvých v říjnu.Ano motorkáři totiž díky počasí zaparkovali svoje mašiny.Jinak mluvší je pořádný ucho toto prohlásit.První víkend v listopadu a 11 mrtvých. V sobotu mě v mlze málem sundal  nějakej debil z Prahy ,těm je nějaká kampaň u prdele.

0 0
možnosti

Vlado Z

3. 11. 2008 8:12
Re: K článku

Máte naprosto pravdu. Navíc takovéto kampaně již z podstaty účinkují spíše pomaleji a dlouhodobě-t.j. po alespoň 3 měsících intenzivní kampaně by se již dalo mluvit o nějakém vlivu a jeho úspěšnosti. Mluvčí je buď tupý jako poleno a měl by být okamžitě vyhozen, nebo se jen dostal do nezáviděníhodné pozice, kdy dostal ústy nadřízených instrukce obhajovat neobhajitelné za každou cenu a v tom případě by čestný člověk dal výpověď sám - není-li mu bližší naditá peněženka než tvar vlastní páteře.

0 0
možnosti

Mejla

3. 11. 2008 6:10
Kampaň = přehlídka vyžírků a komediantů, počínej Íčkem

Langrem a konče Renčem.

0 0
možnosti

Ryhak

3. 11. 2008 6:25
Re: Kampaň = přehlídka vyžírků a komediantů, počínej Íčkem

Zřejmě mluvíš o prolhané kampani Jyrky Kočky, Dráta, Palase a  ostatních lemplů z KSČSSD?

0 0
možnosti

hudry

3. 11. 2008 5:19
Že je to ptákovina

a hlavně malá domů pro kamarádíčky bylo jasný už od začátku. Tak proč to složitě okecávat ?

0 0
možnosti

to známe

3. 11. 2008 7:53
Re: Že je to ptákovina

kamarádíček Renč se sám udal, do smrti budeš jenom závistivá socka

0 0
možnosti

Okrádaný občan

3. 11. 2008 4:47
Už je to venku

Tak takto se legálně krade!!! Filip Renč je profláknutý kamarád hochů z ODS, viz jeho setkání s McTopolem. Za takovou ubohost 150 mega!!! Tohle rozšířím do celého světa - aby světoví politici věděli, že dnešní českou vládu tvoří gang "legálních" zlodějů. V jakém poměru se o státní peníze dělili? Jak dlouho ještě?

0 0
možnosti

honza

21. 11. 2008 12:59
Re: Už je to venku

Vždyť už Renč natočil tu kravinu "Po modré" dodávám do prde..! Je to známá sviňa a za 150 mil. udělá vše! To byl dobrej kšeft s Dalíkem!

0 0
možnosti

Kyle

2. 11. 2008 23:49
Proč je kampaň neúčinná

1. Její účel byl jinde, totiž v zakázce samotné - čili aby ji Renč natočil za peníze daňových poplatníků. Na oslatní už sere pes, takže se nikdo nestará o to, aby byla v médiích.;-D

2. Je nedůvěryhodná, protože Renč je znám svými řidičskými excesy. Jinými slovy - jezdí jak prase a ví se to o něm.(Y)

3.Protože v každém z nás je psychologům známý fenomén "popření". Kdyby nebyl, nikdo by nehulil, nikdo by nechlastal, každej by používal šprcku a nikdo by naskákal s padákem a neprovozoval volný lezení. Jediné, co člověka odradí od hazardu, je bič nad ním. A pro Čechy to platí dvojnásob ( viz naše smířlivost vůči Rusákům, jako by ani nebylo těch 40 let bolševismu). My dáme pokoj až poté, co nás někdo přiková za nohu.:-P.

0 0
možnosti

Martin

3. 11. 2008 0:03
Reklama

Mně ta reklama připadá jako reklama na nebezpečnou jízdu. To je asi stejné, jako když tvůrci akčních filmů, hororů a podobných magořin tvrdí, že to také vychovává lidi proti násilí. Jednak jsou ti tvůrci a herci většinou sami hodně velcí magoři, kteří se tvorbou takových filmů uspokojují ve svých pohnutkách a jednak vytváří inspiraci pro jiné. Všichni by jenom ukazovali jak se to dělat nemá, ale co kdyby natočili klipy o tom, jak se to dělat má? Jenže to by prostě nedokázali, protože to by na to museli mít ty schopnosti a pozitivní vlastnosti.

0 0
možnosti

Johny

2. 11. 2008 22:58
REKLAMA A SITUACE V SILNIČNÍ DOPRAVĚ

Já bych řekl, že snížení nehodovosti za říjen nemá rozhodně na svědomí tato kampaň, spíš bude důvod někde jinde. A nehodovost na našich silnicích rozhodně nesníží nějaká byť sebelepší reklamní akce, ta může být nanejvýš doplňkem k intenzivní práci policie, která ale zatím absolutně nefunguje a dopravních expertů, kteří by se měli zabývat bezpečností silniční sítě a mít pravomoci ke změnám. Není přece normální, aby VĚTŠINA řidičů porušovala naprosto elementární pravidla silničního provozu (nepřiměřená rychlost, bezpečná vzdálenost, nebezpečná jízda, nebezpečné vjíždění kamionů do levého pruhu dálnic atd.) a abychom si naivně mysleli, že tento opravdu katastrofální stav napraví reklamní akce. Mimo jiné i stav našich silnic a dálnic, připomínající ze všeho nejvíce tankodromy by si skoro 20 let po revoluci také zasložil už pomalu změnu směrem k evropským standardům. Pokud napřed nenastane výše uvedené, nemá tato kampaň opravdu žádný smysl. Až pokud to nastane, tak teprve dávám reklamním expertům za pravdu, že má kampaň být intenzivní aby byla opravdu vidět. Už David Ogilvy totiž věděl, že dobrá reklama se dá udělat pouze na dobrý výrobek.

0 0
možnosti

Slávek

2. 11. 2008 22:12
Ano , ta kampaň je vskutku účinná

Já jsem naštvanej , jen jak o ní slyším. Takový vyhozený prachy. A určitě nejsem sám.

0 0
možnosti