Diskuze
Největší, nejdražší a neviditelná kampaň
Děkujeme za pochopení.
MOD
hlavně, že ty miliony skončily ve správných rukou.
Hlavně, že ty miliony skončily ve správných rukou. Vysílat není potřeba nic, protože těch, kterých se to týká, tak ti na nějakou TV stejně nekoukají, maximálně je ty scénky ještě více iritují.
Karel
spatna kampan
Me se ty spoty, co jsem videl nelibily. Byly naprosto prehnane, jak vystrizene z akcniho filmu. Aby mely alespon nejaky smysl, mely by spis ukazat realne nebezpecne situace a zpusoby jak je resit. Misto toho, aby upozornily na nebezpeci a ukazaly spravny zpusob jejich reseni, maji za ukol lidi podesit. To podle me nema zadny vyznam. Ale kdyz uz se rozhodli pro odstrasujici pripady, mely by vypadat realne. Prudke trhani volantem a nasledne divoke roztoceni auta zakoncene vybuchem, pripadne vydesene vyrazy bez prislusne reakce na situaci jsou efektni v akcnich filmech, ale neodpovidaji realite.
skrap
znáte to
Zloděj (vyžírka) křičí chyťte zloděje (renče) ale hlavně brečí že mu nejdou prebendy(%) z ekampaně .To je ten problém .
??
Re: znáte to
Premyslel nez neco placnes a nesud ostatni jen podle toho, ze se ty na svet divas dirou ve sve penezence. Renc uz davno dostal zaplaceno, takze by mu to mohlo byt naprosto jedno. Problem je nekde jinde.
A je to
K článku
Mluvčí MD je kokot, když prohlásí že kampaň již funguje nejméně mrtvých v říjnu.Ano motorkáři totiž díky počasí zaparkovali svoje mašiny.Jinak mluvší je pořádný ucho toto prohlásit.První víkend v listopadu a 11 mrtvých. V sobotu mě v mlze málem sundal nějakej debil z Prahy ,těm je nějaká kampaň u prdele.
Vlado Z
Re: K článku
Máte naprosto pravdu. Navíc takovéto kampaně již z podstaty účinkují spíše pomaleji a dlouhodobě-t.j. po alespoň 3 měsících intenzivní kampaně by se již dalo mluvit o nějakém vlivu a jeho úspěšnosti. Mluvčí je buď tupý jako poleno a měl by být okamžitě vyhozen, nebo se jen dostal do nezáviděníhodné pozice, kdy dostal ústy nadřízených instrukce obhajovat neobhajitelné za každou cenu a v tom případě by čestný člověk dal výpověď sám - není-li mu bližší naditá peněženka než tvar vlastní páteře.
Mejla
Kampaň = přehlídka vyžírků a komediantů, počínej Íčkem
Langrem a konče Renčem.
Ryhak
Re: Kampaň = přehlídka vyžírků a komediantů, počínej Íčkem
Zřejmě mluvíš o prolhané kampani Jyrky Kočky, Dráta, Palase a ostatních lemplů z KSČSSD?
hudry
Že je to ptákovina
a hlavně malá domů pro kamarádíčky bylo jasný už od začátku. Tak proč to složitě okecávat ?
to známe
Re: Že je to ptákovina
kamarádíček Renč se sám udal, do smrti budeš jenom závistivá socka
Okrádaný občan
Už je to venku
Tak takto se legálně krade!!! Filip Renč je profláknutý kamarád hochů z ODS, viz jeho setkání s McTopolem. Za takovou ubohost 150 mega!!! Tohle rozšířím do celého světa - aby světoví politici věděli, že dnešní českou vládu tvoří gang "legálních" zlodějů. V jakém poměru se o státní peníze dělili? Jak dlouho ještě?
honza
Re: Už je to venku
Vždyť už Renč natočil tu kravinu "Po modré" dodávám do prde..! Je to známá sviňa a za 150 mil. udělá vše! To byl dobrej kšeft s Dalíkem!
Kyle
Proč je kampaň neúčinná
1. Její účel byl jinde, totiž v zakázce samotné - čili aby ji Renč natočil za peníze daňových poplatníků. Na oslatní už sere pes, takže se nikdo nestará o to, aby byla v médiích.
2. Je nedůvěryhodná, protože Renč je znám svými řidičskými excesy. Jinými slovy - jezdí jak prase a ví se to o něm.
3.Protože v každém z nás je psychologům známý fenomén "popření". Kdyby nebyl, nikdo by nehulil, nikdo by nechlastal, každej by používal šprcku a nikdo by naskákal s padákem a neprovozoval volný lezení. Jediné, co člověka odradí od hazardu, je bič nad ním. A pro Čechy to platí dvojnásob ( viz naše smířlivost vůči Rusákům, jako by ani nebylo těch 40 let bolševismu). My dáme pokoj až poté, co nás někdo přiková za nohu..
Martin
Reklama
Mně ta reklama připadá jako reklama na nebezpečnou jízdu. To je asi stejné, jako když tvůrci akčních filmů, hororů a podobných magořin tvrdí, že to také vychovává lidi proti násilí. Jednak jsou ti tvůrci a herci většinou sami hodně velcí magoři, kteří se tvorbou takových filmů uspokojují ve svých pohnutkách a jednak vytváří inspiraci pro jiné. Všichni by jenom ukazovali jak se to dělat nemá, ale co kdyby natočili klipy o tom, jak se to dělat má? Jenže to by prostě nedokázali, protože to by na to museli mít ty schopnosti a pozitivní vlastnosti.
Johny
REKLAMA A SITUACE V SILNIČNÍ DOPRAVĚ
Já bych řekl, že snížení nehodovosti za říjen nemá rozhodně na svědomí tato kampaň, spíš bude důvod někde jinde. A nehodovost na našich silnicích rozhodně nesníží nějaká byť sebelepší reklamní akce, ta může být nanejvýš doplňkem k intenzivní práci policie, která ale zatím absolutně nefunguje a dopravních expertů, kteří by se měli zabývat bezpečností silniční sítě a mít pravomoci ke změnám. Není přece normální, aby VĚTŠINA řidičů porušovala naprosto elementární pravidla silničního provozu (nepřiměřená rychlost, bezpečná vzdálenost, nebezpečná jízda, nebezpečné vjíždění kamionů do levého pruhu dálnic atd.) a abychom si naivně mysleli, že tento opravdu katastrofální stav napraví reklamní akce. Mimo jiné i stav našich silnic a dálnic, připomínající ze všeho nejvíce tankodromy by si skoro 20 let po revoluci také zasložil už pomalu změnu směrem k evropským standardům. Pokud napřed nenastane výše uvedené, nemá tato kampaň opravdu žádný smysl. Až pokud to nastane, tak teprve dávám reklamním expertům za pravdu, že má kampaň být intenzivní aby byla opravdu vidět. Už David Ogilvy totiž věděl, že dobrá reklama se dá udělat pouze na dobrý výrobek.
Slávek
Ano , ta kampaň je vskutku účinná
Já jsem naštvanej , jen jak o ní slyším. Takový vyhozený prachy. A určitě nejsem sám.