Sobota 11. května 2024, svátek má Svatava
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Největší, nejdražší a neviditelná kampaň

Je to vůbec nejdražší kampaň v historii ministerstva dopravy. Jenže zároveň je také „neviditelná“. Alespoň tak se vyjádřil její spolutvůrce režisér Filip Renč a reklamní experti. Kampaň Nemyslíš, zaplatíš za 150 milionů měla být doslova všude. V televizi, na ulicích, na internetu. Nic takového se ale měsíc po prvním odvysílání drastických spotů neděje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel

3. 11. 2008 9:44
spatna kampan

Me se ty spoty, co jsem videl nelibily. Byly naprosto prehnane, jak vystrizene z akcniho filmu. Aby mely alespon nejaky smysl, mely by spis ukazat realne nebezpecne situace a zpusoby jak je resit. Misto toho, aby upozornily na nebezpeci a ukazaly spravny zpusob jejich reseni, maji za ukol lidi podesit. To podle me nema zadny vyznam. Ale kdyz uz se rozhodli pro odstrasujici pripady, mely by vypadat realne. Prudke trhani volantem a nasledne divoke roztoceni auta zakoncene vybuchem, pripadne vydesene vyrazy bez prislusne reakce na situaci jsou efektni v akcnich filmech, ale neodpovidaji realite. 

0 0
možnosti