Diskuze
O ČSA projevila zájem i Air-France
Děkujeme za pochopení.
Morava
O ČSA projevili ........
No co na to říct?! Snad jen to, že češi jsou prodejné děvky !!!!!!
Kakeho
Uz tu jednou byli.
Air-France uz jednou melo majetkovy podil v CSA a byly z toho jen velke straty az nakonec za velke penize se odloucili od francouzu.
Jap
To je teda bida, kde pak je zbytek majetku CSA
200 milionu eur to je dnes asi 260 milionu dolaru, a to je sotva cena jednoho velkeho dopravniho letadla. Boeing B 747 ma udavanou cenu / bez slevy / 235 az 308 milionu dolaru , B 777 je od 200 do 250 , a ten novy Airbus A 380, super-jumbo , ten je urcite hodne pres 300 milionu dolaru.
Predpokladam ze pred 20 lety , pred listopadem 1989 CSA svoje letadla vetsinou vlastnily , mely hlavne ruske Tupolevy a Iljusiny.
Dnes maji CSA ve stavu asi 50 letadel . Podle nabizene kupni ceny za cele CSA , 200 milionu eur je jasne, ze CSA nevlastni sva letadla. To znamena , ze nekdo prosustroval cely letadlovy park CSA, 50 letadel, To znamena, ze CSA maji nyni letadla vyrentovana, a pokud nejaka letadla vlastni, tak si uz proti nim vypujcily penize, ktere uz se asi take vyparily. Takze je to jako u snedeneho kramu. Dokonce je mozne, ze je uz cela firma prozrana, ze ddluzi vice , nez jako ma hodnotu, a ze kupujici ma zajem na jmenu, na znacce, ci na prostoracha pozici kterou CSA maji v Ruzyni.
Vyparily se tak vysledky prace nekolika ganeraci zamestnancu CSA, nekdy od roku 1925, kdy byla firma otevrena. Pri tom CSA mely cela desetileti monopol na vnitrostatni dopravu, jsou situovany v turisty oblibenem meste, ve stredu Evropy a presto se prodavaji za zlomek toho, za kolik by se prodavat mely.
Realista
Francouzi i Němci ano.
Rusové ne! Už ukázali co umí v plynu, není třeba ještě ukazovat, co umí v letecké dopravě!
nesher
dobrá zpráva
AF/KLM by byl dobrým partnerem. Ale ještě lepší zpráva je, že to ruský Aeroflot odpískal. Více na http://www.letectvi.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.letectvi.cz