Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Šestiválec, který si rozumí s terénem

Suzuki Grand Vitara dostala v rámci modernizace nový šestiválcový motor. Test LN odhaluje, jaký má tato verze smysl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lasička

8. 3. 2009 21:36
Rámová konstrukce a závěr diferenciálu

To co odlišuje Vitaru od SUV je rámová konstrukce podvozku a závěr diferenciálu(ů). To by mělo v článku zaznít především. Bez rámu zvyšujícího tuhost karoserie při jízdě v terénu je auto načančaná hračka tak akorát na machrování před diskotékou. A pokud člověk zapadne na rozmáčené lesní cestě, pak mu viskózní spojka (ve většině SUV nahrazující mezinápravový diferenciál) moc nepomůže.

0 0
možnosti

Mia

8. 3. 2009 8:48
Nisan

No ja nevim o cem se tu pise, ale ja mam Nisan XTerra a ma obsah 4 L, je to 6 tivalec. Ze si do Evropy objednavaji s mensim obsahem neznamena, ze neexistuji.

0 0
možnosti

Tom

7. 3. 2009 6:41
Konečně slušnější motor

3.6 benzín s automatem vzhledem na hmotnost vozu - to docela jde. Já 11 let jezdím tehdy nově koupeným Fordem Explorerer s 4.0 benzínem s automatem a kdou jednou zkusil silný motor s automatem, už nechce jinak. Za tu dobu jsem jezdil Superb 1.9TDI, Tribute 2.3B, Mondeo ST220 3.0B, Focus 2.0B a vše šlo po leasingu z firmy. Explorer je stále (nyní veterán) můj nejoblíbenější vůz a díky garáži je stále jako nový. Ale tato Suzuki s tímto motorem by ušla. Jenom ne nikdy traktor ...>-

0 0
možnosti

Hans

6. 3. 2009 17:16
???

Nedávno jsem viděl inzerát na tu oplastovanou octavii do terénu ,a chtěli za ní přes milion.Myslím ,že by si měli  ve škodovce přečíst tento článek,a zamyslet se kde udělali chybu.:-(

0 0
možnosti

ladis

6. 3. 2009 19:52
Re: ???

neboj, i tak se jich proda dost , proste simply never  :-D

0 0
možnosti

utsjoki

6. 3. 2009 16:19
Redukce

Terenni redukci seriove nabizi take Subaru Forester s manualni prevodovkou.

0 0
možnosti