Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Devět nejkrásnějších nádraží světa

Americký časopis Newsweek sestavil žebříček nejkrásnějších nádraží světa. Pro zákazníky Českých drah to může být zajímavá inspirace, která ukazuje, že ne všude jsou nádražní budovy synonymem zatuchlé špíny, zápachu a dávno zašlé slávy železnic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bras

13. 3. 2009 11:55
A co nejhnusnejsi nadrazi?

Hlasuju pro Brno-Kralovo pole :)

0 0
možnosti

Hlíst

12. 3. 2009 8:52
Hlavní nádraží v Praze je taky hezký

To by ho ale komunisti nesměli nechat zchátrat a doplnit o obludné prvky. A voni je pořád volej, hovada.

0 0
možnosti

MORAVA

30. 3. 2009 14:34
Re: Hlavní nádraží v Praze je taky hezký

A HOVADA CO VLÁDNOU NYNÍ NA TOM MAJÍ PODÍLTAKY A NE MALÝ!!!!! Je potřeba být objektivní.;-)

0 0
možnosti

Pepa

11. 3. 2009 18:24
Svycarska nadrazi

Zcela jste zapomneli na cetna nadrazi ve Svycarsku, kde se do zeleznice investuji obrovske castky a je to videt napriklad na nadrazi Stadelhofen v Zürichu od toparchitekta Calatravy, stejne jako nadrazi v Luzernu od tehoz architekta, pak take treba nove nadrazi v Zugu, jakozto by se melo zminit i slavne medene navestidlo v Baselu od architektu Herzoga a DeMeurona, ktere se jako ikona zeleznice objevuje ve vsech moznych knihach o architekture a designu...

0 0
možnosti

X

12. 3. 2009 7:57
Re: Svycarska nadrazi

To je nádhera. A z čeho to ti Švýcaři všechno financují? Že by z těch ukradených a nevrácených židovských peněz?

0 0
možnosti

Pawel

11. 3. 2009 17:48
Nádhera

Všechna si mi moc líbí! Až je mi líto je nevidět na vlastní oči.

0 0
možnosti

Baryk

11. 3. 2009 15:39
Nadrazi

Nejak mi tam chybi Hlavni nadrazi v Praze, nebo ze by soudruzi nekde udelali chybu ? :-D

0 0
možnosti

Helena

13. 3. 2009 9:13
Re: Nadrazi

je jich vic co chybi. Syvcarskanapriklad.

0 0
možnosti

Bidlo

11. 3. 2009 9:47
Je nádraží výrobní nástroj, či výrobní prostředek?

Ve VŠ dopravní v Žilině, kde jsem absolvoval v r. 1977 14. denní kurz na katedře marxismu-leninismu soudruha profesora Jaššo, na základě kterého jsem získal od ZV KSČ Severočeských drah v Ústí nad Labem oprávnění používat titul Ing., jsme řešili zajímavý problém, zda nádraží je výrobní nástroj železniční dopravy, či výrobní prostředek? Dosud ze svého VŠ studia bezpečně vím, že výrobním nástrojem je lokomotiva, vč. vagonů a výrobním prostředkem jsou kolejnice, vč. pražců, avšak pokud jde o nádraží, dnes si již tehdy nabytý vědecký poznatek bezpečně nepamatuji. Budu si muset oživit vědomosti dotazem u svého někdejšího pedagoga, dnes již přítele pravičáka pravověrného Klausovce, pana profesora Jaššo!  

0 0
možnosti

vw

11. 3. 2009 8:59
Kyoto

Nadherne a supermoderni nadrazi ma japonske Kyoto

0 0
možnosti

jacktalking

11. 3. 2009 15:38
Re: Kyoto

Jj, souhlas. A The Cube vedle toho opravdu sedne. Nádraží v Tokiu ale také není k zahození

(btw, Kjóto :)

0 0
možnosti

Dusan Neumann

11. 3. 2009 1:25
chybí mezi nimi Union Station ve Washingtonu

0 0
možnosti

Mikeš

11. 3. 2009 14:24
Ano, ta se mi také moc líbila a hlavně

mě tam bavila ta obrovská nabídka jídel z celého světa.

0 0
možnosti

Jíja

10. 3. 2009 23:26
Dobrý,

....;-Djenom mě zarazily ty želvy - ještě jsem neviděla želvu plazit se;-D?

0 0
možnosti

Robert

11. 3. 2009 10:18
Re: Dobrý,

Tak bych tě rád upozornil, že existují i suchozemské želvy, které se pohybují plazením.

0 0
možnosti

nn

10. 3. 2009 21:29
Milano Centrale nebo Lipsko

jsou opravdu nadherna nadrazi, na seznamu mi chybi. Atocha je taky uzasna, vzpominam, jak jsem na to koukal.

0 0
možnosti

tomtom

12. 3. 2009 17:01
Re: Milano Centrale nebo Lipsko

Milano Centrale je impozantní. Možná se probojuje do žebříčku až dokončí rekonstrukci.

0 0
možnosti