Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Škoda chce znovu vyrábět i v sobotu

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto znovu zvažuje zavedení pracovních sobot. Může za to zvýšená poptávka po jejích vozech především na trzích v zemích, které zavedly šrotovací prémii. Firma by však sobotní výrobu musela řešit zřejmě prudkým zvýšením počtu zahraničních agenturních pracovníků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel

31. 3. 2009 5:42
adresa

da mi někdo emailovov adresu na personální oddělení škoda auto Mladá Boleslav ?

0 0
možnosti

JaS

30. 3. 2009 22:39
Dobrý.

Hlavně že museli vyházet spoustu Vietnamců. Ten stav je ale stejně umělý. Jen aby se nezadělalo na ještě větší prů*er.

0 0
možnosti

MOD

30. 3. 2009 22:38
TOTO je poplašná zpráva !!!!!

TOTO  je poplašná zpráva !!!!! Nevěřte.

0 0
možnosti

Jim

30. 3. 2009 21:53
a naše autobazary jásají

nakoupí 10 let starý šroty v německu za 1000 až 1500 euro a doma je prodají za 100000,- krizovejch kaček... R^

0 0
možnosti

Baloun

31. 3. 2009 8:05
Re: a naše autobazary jásají

Nenakoupí. Šrotovné je podmíněno likvidací starého auta - sešrotováním. Odtud název šrotovné. Vsadím se, že v Česku by se našlo dost šikulů, kteří by se s tím snažili vyyebat, ale v Německu to nemají zapotřebí :-)

0 0
možnosti

Bidlo

30. 3. 2009 20:54
Pozoruhodné !

Jak je to dlouho, co propouštěla ? Inu jedna z výhod současnosti.

0 0
možnosti

Ivan

30. 3. 2009 20:07
Tak to vidíte!

Stačí zavést šrotovné a je po krizi!

0 0
možnosti

Surfer

30. 3. 2009 19:48
Šrotovné

A jak sdělily německé tiskové agentury, šrotovné prodloužili politici v Německu do konce roku. Jenže od 1. dubna se provádí veškerá agenda kolem šrotovného přes internet - nejdříve musí žadatel uzavřít kupní smlouvu s autoprodejcem, pak odvézt starý šrot na haldu, kde dostane o tom potvrzení a  pak na základě těchto dvou potvrzeních mu bude vyplaceno  2.500 euro. Mezitím probíhají zostřené kontroly v  přístavech Německa, neboť se zjistilo, že některé šrotoviště auta ještě v dobrém stavu prodávají do Afriky, kde je o ně obrovský zájem.

0 0
možnosti

Luma

30. 3. 2009 19:01
To jen y maly na kterych je nejmensi zisk.

Je jen zajimave ze dneska byl na hodinu vyhozeny sef automobilky Peugeot-Citroen.

0 0
možnosti

f-prag

30. 3. 2009 17:18
no tak se nam projevil I.Q kdy se kazdy rok meneprodava a n

noooo  a ted nejak v II.Q se prodava vice  , zeeeeeeee   -- kdo si chce koupit auto, tak si ho nebude kupovat na zimu .....  nechava to na jaro  %===  kazdy rok je to stejne !!!!!!!  a ejhleeeeeeeeeeeeee    Skodovka potrebuje nabirat lidi !!!!!!!!

ty ala vyhazovi , byli jenom o snizeni nakladu zakazdou cenu a jeste trhnou prachy od statu ---------------  ani nahodou to nebylo zapricineno krizi  ..........  POUZE SE BYTOVA KRIZE VYUZILA--- zneuzila ---  NAVYDOLOVANI PRACHU ZE STATU !!!!!!!!!!!! jen o prachy slo !!!!!!!!!!!!

a stado zese na to cumi jak umi   noooo STADO VOL. !!!!!!!!!!!

0 0
možnosti

JP

30. 3. 2009 19:08
Re: no tak se nam projevil I.Q kdy se kazdy rok meneprodava a n

8-o

0 0
možnosti

quicksilver

30. 3. 2009 16:55
šrotovné

Běžně fungovala obměna aut tak, že ten kdo na to měl zavezl auto do auobazaru dobře prodal a koupil si nové. Výkupní ceny v autobazarech padají dole (jedno či v D, nebo v SK, A..) a lidi jezdí stále na starších. Šrotovací šílenství skončí, potom buď zase začne normální obměna a automobilky budou to muset akceptovat (tzn. zase přebytek aut) anebo vlády zase zavedou šrotovné, např. na auta starší 5 let. A tak to bude stále dál až krize neskončí anebo nezkrachuje takový stát. Neverending story. I am very very sorry.

0 0
možnosti

Kralupák

30. 3. 2009 17:52
Re: šrotovné

Přesně. Jsem zvědav, kolik lidí si koupí v Německu nové auto, až skončí šrotovné. R^

0 0
možnosti