Diskuze
Dopravní podnik nakoupí midibusy
Děkujeme za pochopení.
fujky
midibus, minibus, mikrobus, megabus, makrobus
a co takhle obyčejnej autobus, ten by nebyl
!!!
agilní Procházka
A možná by to chtělo také miniROPID, který by se staral jen o to co je nezbytné - tarifní politika, stanovení pásem, koordinace mezi jednotlivými dopravci a pod.
A jednotliví dopravci by si v rámci zadání dopravní obslužnosti sami určovali podobu linek, vypravení a typ vozů. Za chvíli bude ROPID pod velením Procházky kecat úplně do všeho
Ne
Chtelo by to miditramwaje
Autobusy jsou jeste v pohode, horsi je to u tramwaji. Tam se situace jeste zhorsuje, protoze stare T3jky, ktere mohly jezdit po jednom vozu nahrazuji nove, ktere maji nesnizitelnou kapacitu nekolik set mist. Vysledkem je, ze mimo spicky a o vikendu DP s ohledem na nevyuzitou kapacitu prodluzuje spoje, coz v nekterych oblastech znamena cekat dvacet minut nez neco prijede. Chtelo by to pro mimo spicku dopravni prostredek s malou kapacitou, ale vetsi cetnosti.
Daniela
Rozumím-li správně,
předností midibusu je menší váha a následná nižší spotřeba paliva.
straznicke.bramburky
midibusy
A za dva roky zavedeme taxíky, samozřejmě za plnou taxu !
Ach jo (bls1)
Špatná koncepce
Použití menších autobusů na některých linkách nezpochybňuju, ale koncepci páteřních autobusových linek ano. Pražské ulice jsou přecpané a každou chvíli je někde mimořádná situace (nefungující semafory, nehoda apod.). Na páteřní lince je prakticky jistota, že každý den se na ni nějaká taková událost vyskytne a dopad je pak mnohem větší. Páteří je metro a také to podle toho vypadá, když přestane jezdit.
Tomas
Dopravni podnik nakoupi midibusy
Vyborny napad ! Setrit se ma a tohle se urcite vyplati do budoucna . Bude to dobra investice.