Diskuze
Design jak Šinkanzen. Nový motorák v Česku?
Děkujeme za pochopení.
Pepa
Tak těmito soupravami...
... jezdím v německém příhraničí a jsou prima. jen je třeba dávat pozor, aby je ti naši spratci nepočmárali. V německu jsou kupodivu bez čmáranic a to jezdí v bývalé NDR.
David
Desiro jsou moc pěkné vlaky
Desiro je fajn... jezdíme s ním z Vejprt do Chemnitzu a má to opravdu šmrnc
Lumin
Svetove soupravy.
Cinske soupravy jsou dneska svetovym hitem lacine spolehlive snesou i ceske kolejiste.
jens
přímý nákup je vždy výhodnější než leasing
mnoho firem čeká na zakázky,a nemusí to být jen firmy z Evropy.Bombardier z Kanady a pod.
Mana
Re: přímý nákup je vždy výhodnější než leasing
Bombardier ma v evrope plno tovaren.
pteryx
takže leasing ...
je pravda že pokud se dobře uzavřou smlouvy, mohlo by to být finančně srovnatelné s provozem zastaralých energeticky náročných jednotek.
Pavel
jo jasně
Autor článku teda opravdu rozumí železnici. Co se týče designu, ten mají dneska všechna drážní vozidla podobný, aerodynamický, i když ho při své rychlosti nevyužijí. A jak mohou vědět jaký to bude mít design, když je teprve o vyhlášenou soutěž? (Druhá věc je, že všichni vědí, že to bude Desiro od Siemense, protože nic jiného zatím u nás není schváleno.) Možná bych radil nepřejímat slepě tiskové zprávy a přemýšlet vlastní hlavou. Ten konkurz měl být před rokem...
Pedro de Vedro
Šinkanzen
Hmmm,když má japonský Šinkanzen zpoždění 6 vteřin,tak jsou z toho japončíci na mrtvici,u českého Šinkanzenu bude normálka 6 hodin.
Lupus
Copak o to.
Zlepšit komfort cestování je potřeba jako soli. Bolševici z ČD nás stále vozí v dobytčákách z doby jejich vlády. Ale jak chtějí na kozí dráze z Protivína do Zdic dosahovat rychlosti 120 km/hod.? Občas tudy jezdím na jih a je to couračka. Kdybych jel přes Plzeň budu ve Strakonicích téměř za stejnou dobu!
Manden
Re: Copak o to.
Jo to muzete mit ale to stoji hodne penez.Takze zvysit jizdne 4x. Zvysit dane aby bylo na finacovani dotaci na drahy. Pak by jste mohl byt spokojeny.