Diskuze
Rakušané dojedou po dálnici do Česka už v roce 2013
Děkujeme za pochopení.
michal
AŽ PŘESTANE TO REPUBLIKÁNSKÉ NAPAROVÁNÍ, snad už v
další generaci, mohla by být Vídeň opět užitečná jako hlavní město.Navíc Horní Uhry (slovensko) jsou jen chabou náhradou za Uhry celé...nejspíše se připojí i tradiční korunní země a stáhnou s sebou evropanstvím vystřízlivělé sousedy....panovníka legitimního máme, z našich politkků snad jen maličko kníže ze Schwanzenbergů by s ním mohl bez studu a zahanbení držet krok
Eda
Re: AŽ PŘESTANE TO REPUBLIKÁNSKÉ NAPAROVÁNÍ, snad už v
to byla užitečná poznámka - například z Brna do Vídně je to jistě nejlepší přes Znojmo viďte ...
Luc Bílý
Novomlýnské nádrže samy už jsou paskvil
Co by na nich ještě chtěli chránit.
Mimochodem... do rakouska stejně nejraději jezdím pres Znojmo
Eda
Re: Novomlýnské nádrže samy už jsou paskvil
to byla užitečná poznámka - například z Brna do Vídně je to jistě nejlepší přes Znojmo viďte ...
Pedro z Mexika
V Mexiku jezdime na oslikach a nepotrebujeme dalnice
Dalnice nejsou vubec potreba. Jenom po nich jezdi nalozene kamiony ktery nici zivotni prestredi. My v Mexiku jezdime na oslikach a nepotrebujeme dalnice.
Svincik chripka
Re: V Mexiku jezdime na oslikach a nepotrebujeme dalnice
Mate pravdu
...
Zelení pitomci
Takže kvůli zeleným troubům zase bude dálnice 3x dražší.
kampelicka
vtipne je ze musela prijit krize
Kdyz si rakusaci vzpomeli ze obsazene uzemi musi pripojit i dalnicemi.
Predtim se pokouseli izolovat. Cesi jim toliko nesmrdej kdyz je rakousko financne v prdeli. A taky muze ceska a rakouska pravice uzavrit pres anicku fritzla priklopila bratrstvo uchylaku ...
pteryx
Re: vtipne je ze musela prijit krize
Dálnici do Vídně bychom měli pěkných pár roků hotovou, kdybychom se rozhodli pro variantu na Břeclav. Za ty peníze by se dala opravit D1 a mohly se stavět dálnice jinde kde jsou více potřeba (např. tah Brno-Svitavy). Ale udržovat více dálnic s mnoha mosty je dražší a o to zřejmě jihomoravské stavební lobby jde.
Dana
Moravěnka moje milá
Obávám se, že žádná trasa nebude vhodná. Obě nenávratně poškodí unikátní krajinu Jižní Moravy. Začala to D1 a pokračujeme dál "močálem černým kolem bílých skal", a to doslova....
Manfred Brambora-Historik
Dejte dnes lidem praci a stavete silnice, nemocnice a byty
Je zajimave ze A. Hitler chtel tenkrat v 1933 snizit krizovou nezamestnanost a tak zavedl v Nemecku socialismus kde kazdy delnik a rolnik mel pravo na praci a slusnou vyplatu. A. Hitler zavedl pro pracujici lid levne rekreace a spolecenske strediska a postavil statisice statnich bytu pro ten Nemecky pracujici lid. A. Hitler dale postavil mezi 1933 a 1939 pres 4 tisice kilometru dalnic, tisice mostu a stovky silnicnich tunelu, take nove skoly a nemocnice. Winston Churchill jednou prohlasil ze Hitleruv socialismus by se mel pouzit take v Anglii, jako ekonomicka medicina pro odstraneni krizove nezamestnanosti.
Dnesni Cesky politikove by dnes meli dat nezamestnanym lidem praci a zacit v Cesku horlive stavet silnice, nemocnice a statni byty.
L
Hitler by byl nejslavnejsim statnikem
Hitler by byl nejslavnejsim statnikem, kdyby odesel z politiky v roce 1939. To se vi. Jenze on neodesel a pak se z toho vseho nakonec zblaznil.
P
Na moravské straně
je silnice dobrá od hranic až do Brna. Zato na rakouské straně cesta do Vídně je příšerná.
petr
po 24 letech padne posledni zelezna opona na mape
lepe je na tom jen pracovni omezeni, to padne jen po 22 letech