Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Student Agency má licenci na vlaky

České dráhy budou mít konkurenci. Společnost RegioJet, patřící brněnské firmě Student Agency Radima Jančury, získala od Drážního úřadu licenci na provozování osobní dopravy na železničních kolejích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepa Vlk

8. 6. 2009 17:57
Zúžení přepravní kapacity ČD.

Zajímalo by mne , když v důsledku převzetí části přepravní kapacity ČD se sníží rozsah jejich    působnosti , zda se v tomto poměru sníží i platy pánů na ředitelství ČD.

0 0
možnosti

Pepa Vlk

8. 6. 2009 17:54
Provozování železnice

Podstata bídy naší železniční dopravy tkví ve dvou věcech :

a/absolutní úpadek nákladní dopravy , která vždy ŽD živila a to nedomyšleným přechodem na TIR . V důsledku toho se ČR stala křižovatkou evropských dopravců bez ohledu na devastaci silniční sítě .Co takhle se na to podívat očima státu a nikoliv  jen očima dopravců resp. pár monopolních podniků, které veškeré zisky odvádějí do zahraničí . Následky však platí náš stát.

b/ stálým dělením dřívější jednotné firmy na stále nové odnože ,subdodavatele a subpodnikatele a subdodavatele těchto subdodavatelů a subdponikatelů . Tím geometrickou řadou narůstají místa prezidentů , náměstku , dozorčích rad a pod . za nekřesťanské peníze . Pokud těmto pánům peníze nestačí , zaplatí se přece z krajských úřadů a to jsou přece peníze nás všech , které by měly jít pro všechny občany a nikoliv k doplnění prošustrobvaných peněz dopravních organizací

0 0
možnosti

idol

11. 5. 2009 7:04
Starej hloupej ústeckej ajznboňák Bidlo, který "vystudoval"

......... za komoušů 14. denní kurz na VŠDS v Žilině na katedře marxismu-leninismu u soudruha profesora Júliusa Jaššo, by jako tzv. "vysokoškolák", za kterého se od r. 1977 vydává, mohl mít u ajznboňácký sekce Student Agency protekci, nebo ne?Rv;-D  

0 0
možnosti

Venkovan

11. 5. 2009 6:41
Vystěhovat do hor!

Jsou to svině. Provozovat dopravu, jen kde se to vyplácí, proč nezajišťují dopravu na venkově?

0 0
možnosti

Kája

11. 5. 2009 7:11
Re: Vystěhovat do hor!

Nepochopil jsem tvůj vulgární výkřik. Každý dopravce potřebuje získat licenci. prozatím ČD účinně bránili získat komukoliv licenci. Teď získal licenci SA. Proto se může zůčastnit výběrového řízení. Postarej se, aby i u vás bylo vyhlášeno výběrové řízeni a možná vyhraje SA. ČD dosud využívali a zneužívali monopol za obrovské dotace a ředitelé si dosud vyplácejí nehorázné sumy v krachujícím a dotovaném podniku.

0 0
možnosti

Kanuk

11. 5. 2009 2:20
To je zajímavý

Všichni tihle ptáčci maj stejný peří. Hlavu skoro na skinheda, ksicht zarostlej několikadenním porostem.

0 0
možnosti

Ivan

10. 5. 2009 23:47
Ach jo!

Ten mluvčí Kubala má velice zvláštní představu o fungování konkurence!

0 0
možnosti

Mulian

10. 5. 2009 22:53
Vzorny kapitalista a politicke hyeny.

RegioJet bude mit sidlo v Holandsku kvuli statnim miliardovym unvesticnim pobidkam pro zahranicni firmy. Vlakovy park bude na leasing a co je nejhlavnejsi ze udrzbu a stavby novych koleji bude platit danovy poplatnik plus dotace do dopravy.

0 0
možnosti