Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Dráhy kupují další 'oblečené mrtvoly' za 1,7 miliardy

České dráhy dnes oznámily, že nakoupí dalších 68 modernizovaných motorových vlaků Regionova od společnost Pars nova za 1,7 miliardy korun. Na českých kolejích jich nyní jezdí již 75, přičemž strojvůdci si stěžovali na jejich vysokou poruchovost i možná rizika požáru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kalel na cigoše

22. 7. 2009 22:39
jaképak "oblečené mrtvoly"?

my tady dnes máme tisíce oblečených (nebo převlečených?) komunistických mrtvol, a panečku, jezdí z jednoho lepšího fleku na ještě lepší, až se jim od kramfleků kouří!

0 0
možnosti

Tomáš

9. 7. 2009 17:04
Kdo potrestá vedení Parsu ?

Znám velmi dobře "komfort" tohoto vlaku. Hluk od náprav, lomoz dieselového motoru. Ale proto nechápu, jak vůbec někdo mohl tento zmetek, navíc poruchový, od Parsu přebírat. Kdy a jak bude potrestán generální ředitel IGNAČÁK, jinak suverenní nabob, arogantní blb ? Kdo mu schvaluje všechny ty státní zakázky. Co je tozalidi, pane Kubalo ? Znám situaci, kdy se Regionova vůbec sama nerozjela a musela být odtažena. Jak dlouho lidé typu Ignačáka budou z našich kapes tahat peníze na nákupy svých BMW za 3,5 milionů? Je to hnůj, hnus a humus. Věřím, že se připojí i ostatní.      

0 0
možnosti

Jiří Pazderka

29. 5. 2009 9:26
naroubovanej Passat na trabant.

U nás se takové vlaky, jako je Rgionova dělají na mnoho let. Aproto mají být moderní, řekl bych nadčasové. Ale ne tento sice levny ale paskvil. Výroba rzpůlenín dvou starých vozů a znovuspojením, při ponechání nijak kvalitních plechu, neveští nic dobrého Další kapitolou je ponechání podvozku a jeho odpružení a hluku. Dvouosý vagon s podvozky s. Rybák z 19.stoleti ni náhodou nebudou činit jízdu tichou a klidnou.Ta konstrukce to dávno neumí. Takže opět budeme počítat každý kolejovýjový spoj, nerovnost trati apod. Ani nový, snad výkonější motor Liaz z toho odšvidlovaného vozu fererai neudělá.Jestli to bude mít kotouče, tak to lehce ubrzdí. Na celé věci nevylepší moderní WC a sedáky toho moc. Přichází o dvacet let později. U dráhy, nejhoršího státního podniku u nás, běžná záležitost. Pan gensrální a poslanci vlaky moc nejezdí.

0 0
možnosti

Milan

29. 5. 2009 9:08
Nejdříve

by se měly zabezpečit přejezdy, opravit tratě a pak investovat do nových lokomotiv.Více na mých stránkách o přejezdech a haváriích na nich

http://www.slahovystranky.chytrak.cz

0 0
možnosti

PetrS.

1. 6. 2009 10:43
Re: Nejdříve

Mnohé tratě už opravené jsou, přejezdy jsou nahrazeny mimoúrovňovým křížením, jen těch nových vozidel je jaksi poskrovnu. Nebo se domníváte, že je třeba ještě počkat?

K nehodám na přejezdech: Asi polovina nehod se stane na přejezdech se světelnou signalizací bez závor (statistika 2005, ale asi to později nebude moc odlišné). Nemyslíte, že je vina jinde, než na SŽDC? Pokud sledujete zprávy, téměř vždy silniční vozidlo vjede na přejezd v době, kdy je již výstraha spuštěná. Každý je odpovědný za svůj život. Pokud vlak srazí auto na přejezdu se spuštěnou signalizací, je závěr reportáže "kdyby tam byly šraňky, tak se to nestalo" nepřijatelný. To bychom za chvíli mohli chtít i závory u přechodů pro chodce.

0 0
možnosti

DEDEK

29. 5. 2009 8:26
NĚKDY MI TO PŘIPADÁ.....

jako ,nakoupit cokoliv ,jen když budu mít ,"JÁ" ,naditou kapsu ??!!

0 0
možnosti

Beda

29. 5. 2009 8:44
Re: NĚKDY MI TO PŘIPADÁ.....

Já to zase vidím tak , že ať se koupí cokoli , tak to bude kritizováno , tak se proberte .

0 0
možnosti

mirek

28. 5. 2009 22:47
tunel

jasnej,nekdo si masti kapsu,ze?

0 0
možnosti

Gott

28. 5. 2009 22:12
Pokud koupí čd

další oblečený mrtvoly za miliadary,tak to není tak strašný.Jo kdyby to koupily za 1,7 miliard,tak to už není žádná láce.

0 0
možnosti

P

28. 5. 2009 21:47
co se divíte ?

A co se divíte ? Za všechno může paroubeeeeeeeeeeek  a vejceeee na něěěěěěěj !

0 0
možnosti

honzak

28. 5. 2009 21:03
814(914 REGIONOVA

opravdu není příliš povedená trakčně (1 hnaná náprava).Povedenější je trojče 814/014/814, zvané "Valašské Pendolino". Zamrzání toalet jsem neviděl, ale je pravděpodobné. Pracoviště strojvedoucího je proti 810 výrazně lepší, vnitřní uspořádání 914 nepovažuji za šťastné.

Souhlasím s příspěvkem, který chválí "ešus" 471/971. Je to velmi moderní, spolehlivý stroj s kvalitním automatickým vedením vlaku. Pravda, bez přechodnosti na regionální tratě.

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

29. 5. 2009 9:23
Re: 814(914 REGIONOVA

K čemu je cestujícímu automatické vedení vlaku? Jen to musí zaplatit. Horší je, že tyhle moderní stroje je zřejmě možné 'obout' a tím kromě nepříjemného hluku také ničí stále dražší tratě.

0 0
možnosti

Petr

28. 5. 2009 18:30
Ukázka novinářské demagogie...

Krásná ukázka manipulace se čtenářem: "... přičemž mnozí strojvůdci si stěžují,

že nákupy nejsou zase tak finančně výhodné a jejich servis je

předražený."

On Franta říkal, že je to nekvalitní a má to drahý servis.... To chce čtenář slyšet, zase něco ti taškáři spáskali, urřitě jsou za tím úplatky....

Co takhle jednou opravdu hnout faldami, zjistit, kolik ten servis stojí, a kolik stojí servis podobných vlaků třeba v cizině, a jak se třeba kazí jiné soupravy, nebo co je ve zprávách drážní inspekce o případech, o kterých mluví strojvúdci. A nebo dát kousek v článku také výrobci.Jenže to by musel hnout pan novinář prdelí a něco dělat. Lidovky už se chováte jako ta slavná Lidová strana černoprdelnická. Když nemůžete přímo škodit, alespoň smrdíte....

0 0
možnosti

Petr II

28. 5. 2009 20:51
Re: Ukázka novinářské demagogie...

Milý Petře, zato ty jsi zadkem hnul,a vše sis zjistil,než jsi fíry tady obvinil.Oni se ty ceny lehce dozví v každém depu,což je místo,kde se pravidelně scházejí.Kdo chce vědět se to dozví i odjinud.A tak jako perličku Ti můžu zdělit,že ty dva vagonky při sobě zajišťoval,jak se ukázalo při zmiňovaném roztržení na trati,vázací drát.To je třeba také pečlivě srovnat s cizinou.Případné dokumentační foto lze nalézt i na českých dopravních servrech.

0 0
možnosti