Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Českem možná prolétne rakouský rychlovlak, sveze i české cestující

Češi budou mít příští pondělí možná první příležitost projet přes Moravu rakouským rychlovlakem railjet společnosti Siemens. Souprava s maximální rychlostí 230 kilometrů v hodině pojede z Břeclavi do Ostravy na tradiční veletrh drážní techniky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smirek

13. 6. 2009 8:08
Celej život jsem se na to těšil

a konečně sem se dočkal. Možná se budu moct svézt rakouským vlakem. Jaká to pocta.

0 0
možnosti

ytron

12. 6. 2009 15:00
Nejak nechapu

to deleni na 3 tridy. Moderni vagony nemaji zadne podstatne rozdily mezi 1. a 2. tridou, klimatizace je samozrejmost vsude. Nebo ze by i na koleje uz dorazily finty z autobusu, kdy v nizsi tride budou rozestupy mezi sedackami sotva 20 cm? I kdyz pravda, klient vnitrostatni prepravy CD na to asi kouka s otevrenou pusou, kdyz jsou mu doprany jenom stare socialisticke vagony ne mladsi nez 21 let....

0 0
možnosti

pterzw

12. 6. 2009 6:05
160 nebo 240?

160 staci. jen kdyby to bylo pravidlo a ne vyjimka.

0 0
možnosti

f-prag

10. 6. 2009 20:34
a kde asi max. pojede 130km !!!!

jsme sice stado vol. v Cesku , ktere za vlady CSSD vyhodili miliardy za budovani koridoru  na rychlost vyssi nez 230km,,,,  ale nejak se zapomelo , jak je zvykem v Cesku, max. se da jezdin v Ceskem terenu max 160km........a to jen na par kilometrech ............. ale muze nas hrat u srdce, ze mame predymenzovane korydory

DOKONCE NASE BABICKY ZA PRVNI REPUBLIKY SE ZA STEJNY CAS DOSTALI Z PRAHY DO BRNA  a to bylo 20stoleti  a dnes mame 21stoleti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo a jinak ,, jsou to rakouske masiny , tak to nejak je rychle , co muzou jezdit na Ceskych kolejich jinak kdyz to jsou vlaky trebas z Nemecka  a Francie to se musi dlouhodobe testovat  ale jak se JEDNA O RAKUSAKY NEJAK CESKA REPUBLIKA je slaba  a leze nekomu z rakousk do diry ....  fofr fofr......... to se zase za nekolik let dozvima jak to bylo pro Ceskou epubliku moccccccc  vyhodne, ze ......  to nas to bude stat pravidelny a tucny odvod penez do Rakouska  vi mitne a pod. zeeeeeeeeeeee

0 0
možnosti

Jenda

10. 6. 2009 11:17
No aby jim ten schrottbahn zase neblafnul ...

Ale snad k tomu nedojde nekde v tunelu a nevyudi to cestujici. To vite, tomu rakouskemu bordelu se neda verit ;-)

0 0
možnosti

sr44

10. 6. 2009 13:16
Re: No aby jim ten schrottbahn zase neblafnul ...

Nečteš přesně,má proletět,ne projet!C5A Galaxy se nadře!

0 0
možnosti

V. H.

9. 6. 2009 23:13
Jízdné

Jízdné bude zadarmo. Jen ta místenčička za tři stovky bude tak trošku povinná, já ty dráhy prostě miluju. Proč nemůžou prodávat normální vstupenky na atrakci a musí to úchylně cpát do nějakých svých kategorií?

0 0
možnosti

sti

9. 6. 2009 16:39
rychlovlak

Na které trati prolétne - jaké rychlosti budeme říkat "prolétne"?

0 0
možnosti

Filip

9. 6. 2009 15:36
To je aspoň něco

0 0
možnosti

Filip

9. 6. 2009 15:40
Re: To je aspoň něco

todle je aspoň interiér.

Nejsem sice fanoušek dnešní moderní technologie protože v mnoho "moderních" dopravních prostředků který se rozpadnou ještě dřív než jejich komunistický bráchové prostě nemám důvěru, ale rakušani umí.

Řekněte mi jedno. proč musí ČD platit dementní regionovy a kupovat nic moc pendolína když to určitě jde i jinak. Aspoň že ty 380 budou co k čemu.

0 0
možnosti

Vyšoust Ludvík

9. 6. 2009 15:22
Jak dlouho ještě,

vinou primitivních komunistů, bedeme sto let za opicema?

0 0
možnosti

hm

9. 6. 2009 2:16
Schopnost prolétat možná s výhodou uplatní.

Některé trati k železárnám bývalého Československa jsou širokorozchodné.

0 0
možnosti

celim

9. 6. 2009 12:03
Re: Schopnost prolétat možná s výhodou uplatní.

Ale ta širokorozchdnátuším mířila do Košic! Trochu daleko z Moravy :-)

0 0
možnosti