Diskuze
První nízkopodlažní tramvaj ForCity už je na pražských kolejích
Děkujeme za pochopení.
Předseda
Až zmizí
až zmizí z pražských ulic T3ky, které se za ta léta staly už dávno legendou a patří ke koloritu města, bude to pro mě velmi, velmi smutný den. Jsou to nejsympatičtější a pro cestující (tedy nebudu-li mluvit o invalidech a maminkách s kočárky, samozřejmě) nejpohodlnější tramvaje.
Lištička
Dřevěné sedačky
Doufám, že ty dřevěné sedačky zůstanou. Na ty textilní se člověk bojí sednout, že něco chytí, přinejmenším smrad.
Lištička
Jéééééééééé
Jééééééééé, ta je krásnáááááááá. A nízkopodlažní! Super! Mám kočárek a nízké tramvaje tu jezdí jen jednou za půl hodiny. Jen se obávám, že než jich bude jezdit dost, už kočárek mít nebudu.
MLOK
Re: Jéééééééééé
Vy nechcete mít milá Lištičko vnoučátka?????
Přeji Vám hezký den :-)
L
Kdo tu trmavaj vyrabi?
Je majitlelm Siemens, VW nebo jina firma? Divil bych se, kdyby to delala ceska firma, protoze Cesi by ji spis ukradli drive nez by se rozjela.
Ahasver
Nějak vám uniklo,
že pro starší a tělesně hendikepované cestující je to pozitivní zpráva. Nastupovali jste s berlemi do tramvaje? Já musím denně.
Ach jo (bls1)
Re: Nějak vám uniklo,
A jak vás baví přebíhat po nástupním ostrůvku, když kolikrát do poslední chvíle nevíte, kde tramvaj zastaví a ještě nemá první dveře nízkopodlažní nebo je má dokonce pouze služební?
mmf
bude jedna tramvaj stát
alespoň 250 milionů ?
Snad díky těmto tramvajím bude konečně jedna jízdenka na jednu stanici stát 100 korun , nákup jízdenek bude i na doplňkovou půjčku z kanceláře Tomáše Sokola .
Ach jo (bls1)
21. století
Řidič má velkou kabinu, pohodlné křeslo, svoje dveře. No nekupte mu to milí cestující, na vás ale zbydou jen tvrdé dřevěné sedačky.