Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ČSA nevyšlou do New Yorku svá letadla a zmenší i flotilu

České aerolinie se snaží reagovat na hospodářskou krizi a šetří. Od zimní sezony, která startuje zhruba od poloviny října, nebudou na pravidelné lince do New Yorku létat stroje ČSA. Firma také zmenší flotilu letadel o deset procent. Nyní provozuje padesát strojů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

investor

4. 7. 2009 16:24
CSA- DELTA

Byla velka slava kdyz jsem letel zpet na Ruzinskem letisti  v 2007 .Poprve v historii CSA a DELTA udelala primy  let Praha - ATLANA (USA). Nebylo treba letet do NEW YORKU. Od te doby Delta CSA  nedela velke pokroky Letadla CSA pomalu budou histori a dalsi spolecnosti budou konrtolovat lety . Kam Ceska historie ve vsech odvetvich  prumyslu a servisu odchazi s novym zpusobem ve svete je pro me velkou zahadou pro prisi generaci CECHU.

0 0
možnosti

Pražák

3. 7. 2009 8:23
Když někdo přemýšlí koulemi

Aerolinky bez letadel a dnes už i bez linek létat nemohou, takže co s ČSA? - Tvrdíkovi zlámal vaz prudký a nečekaný vzrůst cen paliva, ne nákupy letadel. Lašák snížil "jeho" dluhy tím, že letadla prodal - ne vyššími zisky. Pak přidal prodej dcer a majetku (nemovitostí), začal rušit linky, vyhazovat mechaniky a skončí propuštěním pilotů. Do nezkontrolovaného stroje letícího bez pilotů si ovšem moc cestujících nesedne, takže co s aerolinkami? Zavřít  je včera nejspíš bylo pozdě, o kloudné privatizaci si mohou nechat zdát (viz Topolánkovo heslo Rusům ČSA nedáme, radši je zbouráme. - Bude to ovšem jeden z nejdražší šrotů a suti na světě.)

0 0
možnosti

Dom

3. 7. 2009 9:16
Re: Když někdo přemýšlí koulemi

ČSA bude existovat ještě dlouho po tom, co odprodají všechna letadla a majetek. Letadla nejsou to nejdůležitější k řízení společnosti a k činnosti dozorčí rady. Možná se pletu a zůstane menší letadlo pro účely vedení.

0 0
možnosti

ALOIS.AMERICAN

3. 7. 2009 4:23
FOTKA

Doufam ze ne, jak je na fotce

0 0
možnosti

pavel canada

2. 7. 2009 22:39
linka praha=toronto

zdravim vas z canady/ontario/ s Ceskymi jsem  lital kazdy rok v listopadu = POKAZDE BYLO TEMER VYPRODANO!!! OBA SMERY. toronto/praha a zpet. vic nez polovina byli  cestujici NECESKEHO PUVODU.  lidi ze srbska, madarsko,  z ukrajiny,  atd.co je to za politiku? tomu se rika TUNELOVANI !!! LONI  na podzim , asi od  konce rijna , do letosniho 3kvetna=prvni let letos. tak jsem letel s  austrian air. do vidne. letos v kvetnu  s ceskymi. jejich servis se zhorsil. PRAKTICKY = JE TO JEDINA PRIMA LINKA Z TORONTA DO PRAHY. jedna je skutecnost,  torontsky letiste ma nejdrazsi poplatky = pristani a odlet. pred lety pristavaly letadla i v montrealu. tak  cesi  litaji  pres italii, francii, nemecko, atd. mejte se, z kanady pavel

0 0
možnosti

Hm

3. 7. 2009 5:58
Re: linka praha=toronto

Co je na tom za tunelování??? Někdo někomu něco krade? Ti cizinci včetně vás  platí za letenky tak, jako každý jiný, a přispívají tím k pokrytí nákladů. Kdyby cizinci na palubě nebyli, nebudou letadla ČSA plná a ztráta bude ještě vyšší. Vy si asi z myslíte, že "Čechy mají patřit Čechům" a vztahujete to i české aerolinky - paradoxní je, že si to myslíte jako občan z Kanady.

Skutečnost je, že transatlantické linky jsou pro všechny aerolinie málo profitabilní, protože na těch letech je vůbec největší konkurence na světě a ta tlačí ceny dolů. Často jsou letenky v ekonomické třídě po Evropě dražší než nejlevnější letenky z Evropy do USA nebo Kanady.

0 0
možnosti

mmf

2. 7. 2009 22:28
soudruh Klaus by měl vypsat třetí kolo kruponové privatizace

pozvat svého nejlepšího pfítele Vyktorka Koženého ,který za jiftotu destinásobku 3.600 dolarů pro každého člena Hradu zakoupí ČSA a do týdně je prodá Boratovi do Kazachstánu a tím bude definitivně za vodou se svými věřiteli .Myrda by mohl dát na svou kandidátku jako číslo minus jedna , odss vihraje volby.

0 0
možnosti

Jurof

2. 7. 2009 22:03
Výmluvy na cikány

Krachující firma se vymlouvá na cikány.Nic blbějšího už nevymyslí.

0 0
možnosti

Hm

3. 7. 2009 6:01
Re: Výmluvy na cikány

ĆSA se na to přece nevymlouvají. To byli členové vlády, kdo to nabídl jako jednu úlitbu, aby Kanada nezaváděla víza.

ČSA se škubalo, že je soukromá firma, která si dělá soukromá rozhodnutí (hrazená daňovými poplatníky( a tak nějak zapomněla, že je jednak ovládaná státem, a za druhé. že si bez státních peněz neškrtne.

0 0
možnosti

tech. náměstek K. M.

2. 7. 2009 20:52
Nejslabší šéf je Lašák

  Lašák si říká krizový manažér. To je plnná pravda. Přivedl podnik do krize a k úpadku. Ve své hloupé a naivní snaze vyvést podnik ze záporných čísel, přivedl jej ke krachu. Nejvyší ztráty 1,3 mld. to nedokázal nikdo před ním. A ten HŇUP se rozhádal s mechaniky a i dokonce s piloty. Tím si podepsal ortel smrti. / ale zlatý padák 10 mil. jej zachrání/. Jeho neslavný konec u ČSA je blíží. Nahrabáno už má dost a po mě potopa. Nové teplé místečko již na něj čeká. Domýšlivý a moc sebejistý blbec. Ať si toho nafoukaného HŇUPA užijí jinde, u ČSA už moc smrdí.

0 0
možnosti

nesher

2. 7. 2009 21:04
Re: Nejslabší šéf je Lašák

Nejslabší byl Tvrdík, ten frmu regulérně tuneloval.

0 0
možnosti

dragonm4

2. 7. 2009 20:12
Vytunelované ČSA

V současnoti mají potíže všechny aerolinky, nicméně je třeba říci, že ČSA jsou ve finančních potížích od dob působení Tvrdíka. Kam peníze odešly lze snadno uhádnout. Legrační je, že členem dozorčí rady je mimo jiné Pavel Bém... ČSA byly prostě takovou další "kasičkou" pro určité zájmové kruhy, stejně jako např. České dráhy, ČEZ apod.

0 0
možnosti

yyy

2. 7. 2009 21:31
Re: Vytunelované ČSA

Bém už dávno člen dozorčí rady není!

0 0
možnosti

letec

2. 7. 2009 19:34
zavadejici nadpis

spravne melo byt "Konkurence vytlacila CSA z dalkovych linek".

0 0
možnosti

Hm

3. 7. 2009 6:06
Re: zavadejici nadpis

Tak tak.

0 0
možnosti

Francek

2. 7. 2009 18:29
Čsa

njn, holt budete muset, pepci, létat z Vídně, ale nezoufejte, Praha je skoro ve Vídni:-)

0 0
možnosti

nesher

2. 7. 2009 18:32
Re: Čsa

Spíš z Mnichova, je to blíž.

0 0
možnosti