Diskuze
Levnější nafta rozhýbala poptávku po ojetinách s dieselovým motorem
Děkujeme za pochopení.
hehe
bu
Jistě.takovej ojetej diesel s nájezdem 130000 si přímo říká o repas čerpadla a vstřikovačů.takže si připravte tak 40000 navíc a hurá do toho
Luděk
Re: bu
Souhlas, diesel nebrat. propad ceny nafty je jenom dočasný, protože nyní nastal propad jejího odbytu - jezdí méně kamiónů.
mikes
Re: bu
Tak to bylo zasadni slovo analytika :o) Kdyz pominu posledni 2 roky tak ten "propad odbytu" podle tebe asi trval i predchozich 18 let, ze? :o)
mikes
Re: bu
Diky za nazor, jeste by to chtelo pridat i nejakou myslenku... :o)
j3s
Re: bu
Nebude to náhodou tím, že celých 18 let (mimo poslední roky) byla nafta výrazně daňově zvýhodněna ?
mikes
Re: bu
Hmm, a jak vysvetlis to, ze danove sazby jsou porad stejne ale ceny benzinu vuci nafte se pohybuji?
Vasek
Re: bu
Ehm, ony ty sazby ale nejsou porad stejne.
Nafta byla zvyhodnena o 4 Kc, ted jenom o 2 Kc.
A pokud bude zavedene stejne zdaneni (to je otazka casu, ruzne zdaneni pretrvava z dob, kdy nakladaky jezdily na naftu a osobaky na benzin), bude nafta o cca 2KC drazsi.
Nafta je totiz vyrobne narocnejsi nez benzin.
Naftu je nutno rafinovat a cistit, benzin vyleze z hydrokrakovaci kolony z kdejakesho shitu.
Vraník
Re: bu
ta poslední věta rozesmála celý hydrák*....
* hydrák = Hermann Goering hydriert werke alias Sudetenlandische treibstoff werke alias Stalinovy závody alias závody Československo sovětského přátelství, dnes Chemopetrol Litvínov