Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Piloti ČSA si odmítli snížit platy, ohrozilo by to prý bezpečnost

Piloti Českých aerolinií odmítli dodatek ke kolektivní smlouvě, který navrhlo vedení společnosti. Představenstvo v dodatku mimo jiné navrhlo pro piloty třetinové snížení platů výměnou za odchod managementu z firmy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

3směsi

2. 9. 2009 11:18
Návrh

Odboráři, staňte se zaměstnavateli! Přijměte všechny ty nezaměstané a ohrožené a nespokojené "a je to".

0 0
možnosti

Pepek

2. 9. 2009 9:35
brzo poletěj všichni

ale jinak, než jsou zvyklí

0 0
možnosti

A je to

2. 9. 2009 8:52
K článku

jak se prosím projeví na bezpečnosti pilotování letadla snížení platu pilota ze 400 tis.Kč/měs na  280 tis Kč/měs.?jako že za ty prachy nebude dávat stejný pozor nebo že občas nevybere přistání? Plat se snižuje mnoha lidem naopak práce jim přibývá,je pravda ,že všichni remcají,ale od pilotů to hraničí s vydíráním.Je možné též ,že ČSA zkrachuje totálně a pak budou mít pánové po ptákách.

0 0
možnosti

petr

1. 9. 2009 23:02
hnussss

Pilotní průkaz si dnes udělá kdejaký pitomec !!!  Nejste žádná elita , tak se postavte za nás do řady na pracáku ,  vy chytráci  !!!

0 0
možnosti

sasa

1. 9. 2009 20:53
elita národa

Hodně lidí má zkrácený úvazek, jsou doma na 60% nebo čekají několik měsíců, až jim zaměstnavatel zaplatí. 500 000 lidí by určitě bralo práci za průměrnou českou mzdu. A nejsou to jen socky bez vzdělání, ale i vysokoškoláci a středoškoláci. Učitelé budou mít pravděpodobně nižší mzdu, neboť školství nedostalo dost peněz. Sestry dělají za 20tisíc velmi náročnou a zodpovědnou práci. A dalo by se jmenovat mnoho dalších profesí, které jsou náročné a důležité pro velkou část obyvatel a mnohonásobně hůře placené. Firmy a zaměstnanci se uskromňují a šetří, aby přežili. Stát šetří na úřednících a kde to jde.

 Postoj zaměstnanců nechápu. Nepřišli s žádným řešením jen s obviňováním. Doufám, že nečekají, že stát to každý měsíc zalepí až do konce privatizace (12x1miliarda za rok)? To se opravdu vyplatí při hodnotě ČSA. Jakým způsobem budou obstarávat provozní kapitál, když prodej majetku je špatný, snižování nákladů=propouštění je dobré? Budou osobně přemlouvat lidi, aby jezdili do UK místo za 2000 až 3000Kc za dvojnásobek?

0 0
možnosti

NevericiTomas

1. 9. 2009 18:03
Rekneme pilotum CSA

papa....Zatim se muzou poptat u kolegu ze SkyEurope, jak se jim bude shanet prace. A za kolik....

0 0
možnosti

HOCHFELDER

1. 9. 2009 18:26
pilotum CSA

at jdou letat do Iraku.

0 0
možnosti

J.G. Pašek

1. 9. 2009 17:40
Řídili by letadlo jenom 70% cesty ?

?

? ?

? ? ?

0 0
možnosti

georg

1. 9. 2009 17:01
Je potřeba zlikvidovat ...

... všechny české firmy aby nekonkurovaly vnějším firmám. Viz cukrovary, porcelánky a sklárny, zámořská lodní flotila, automobilový průmysl, ...

0 0
možnosti

HOCHFELDER

1. 9. 2009 18:27
to je cil Nemcu

aby z CR vznikla montovna pro Nemecko.

0 0
možnosti

janik

1. 9. 2009 16:58
nechat zkrachovat

Nechcete snížit platy. Nechat zkrachovat. On to někdo koupí. Půlku vás vyhází a druhé půlce sníží platy tak, aby firma začala být v plusu. A když si ČSA koupí Aeroflot, tak si po čase koupí ČR přátelé z východu. Však oni jim to oranžoví přátelé slíbili.

Letiště Brno prosperuje. Divné, že? Asi to bude i tím, že jsou s.r.o.

0 0
možnosti

david

1. 9. 2009 16:30
je to snadne

zruste CSA a volaci znak OK prodejte nevyssi nabidce az skonci krize

0 0
možnosti

dacan.strom

1. 9. 2009 16:39
Re: je to snadne

OK nesouvisi s CSA, je to volaci znak vsech ceskych letadel, treba i Cmelaku nejakyho soukromnika.

0 0
možnosti