Diskuze
Svět už ví jak ujet krizi - rychlovlakem. Plány na nové tratě jsou velkolepé
Děkujeme za pochopení.
honza
http://tojesila.cz/
docela by me zajmalo kde topol na tohle vzal !!
politik09
David
To je ale nesmysl.
Dostat se z krize dalším plýtváním, zabíráním zemědělské a lesní půdy, plýtváním energií a materiálem. V krizi se má šetřit, omezit výdaje, nezvyšovat dluhy, které dusí ekonomiku desítky let.
cb
Kalifornie
ktera je na pokraji bankrotu, chce rozhazovat prachy na technologii 19. stoleti?
anna
diplomka
Pomůžete mi prosím vyplnit dotazník, který potřebuji do diplomové práce? Jsou tam jen 3 otázky. Díky moc! http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=XpD99jDjJYJEmL4NraEOCQ_3d_3d" target="_blank" rel="nofollow">http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=XpD99jDjJYJEmL4NraEOCQ_3d_3d
Daniela
To mi připomíná článek z Rudého Práva
To psalo někdy začátkem padesátých let, že milovaný Sovětský Svaz projektuje železnici s rozchodem kolejí kolem čtyř metrů. Ke článku byla připojená malůvka. S obrovskou parní lokomotívou...
Karel
Re: To mi připomíná článek z Rudého Práva
Nerozumím - vysokorychlostní trati jsou každodenní realitou v mnoha státech světa, vyplácejí se a budují se nové. I v ČR jsou v rámci evropské dopravní infrastruktury plánovány VRT a počítá se s jejich výstavbou. Článek je o tom, že si někdo myslí, že by by bylo dobře tyto plány urychlit.
nojo
žádné svět ví ale židi vědí jak udělat dluhy
šrotovné proběhlo, tak tu máme novinku. Pane prezidente vydržte, nebo nás ty pijavice co ovládly Brusel vysajou.
kampelicka
Vsechno vyresi smradlava ruka trhu
Jinak vsimnete si ze francouzko neni propojene s nemeckem a ty rychlovaky v Nemecku jsou spis iluze..240 km /h na 10-50 kilometrech..
Yaroukh
"až" 300 kmph
Projektovat novou trať na rychlost _do_ 300 kmph je docela krátkozraký.
Pavel
Re: "až" 300 kmph
Záleží na tom kde. Jestliže máš 2 velká města 100km od sebe. tak se 300 nevyplatí. U nás budeme rádi za 200, jestli někdy bude.
Milan
Rychlejší a nesrovnatelně ekologičtější ...
... než letadla. Ještě více tady vynikají absurdní požadavky na rozšiřování letiště v Praze Ruzyni, kterému posledních 12 měsíců usilovně klesá počet odbavených cestujících i počet pohybů letadel ...
TTSO
Re: Rychlejší a nesrovnatelně ekologičtější ...
Spíš mi nejde na rozum kde se takový vlak uplatní v česku....
Mě by úplně stačilo kdyby většina tratí dosahovala časů a hustoty nabídky z dob konce první republiky a protektorátu : -)