Diskuze
Vědecká rada: elektromobily nejsou nijak čistší než běžná auta
Děkujeme za pochopení.
PhD.
Jojo ekodemagogové mají jediný zájem
Likvidovat životní prostředí a nechat si to zaplatit z našich daní - viz. ekopaliva, bionafta, "zelená energie", (ne)úsporné zářivky a další teroristické aktivity ekologistů...
Thyronx@seznam.cz
Jedno nabiti elektromobilu Chevy Volt
stoji majitele vozu totez co asi salek kavy! (Pri cene 1kWh = 0.11 USD.)
Chevy Volt (ktery se dobiji z bezne domaci zasuvky) se zacne vyrabet a prodavat pristi rok. Po nem budou nasledovat dalsi. O 2 roky pozdeji to bude Ford Focus, Nissan,Toyota,Honda....
Palivove clanky jsou vzhledem ke sve nakladnosti vaze a cene zatim mimo dalsi vyvoj. Duvodem je relaitvne nizka cena benzinu a ropy.
pteryx
palivove clanky
zdaleka nejsou "mimo hru", nedavno Mercedes zacal prodavat vuz postaveny na vodikovych palivovych clancich. Vyhodou techto clanku je, ze by se vodik dal vyrabet ve vysokoteplotnich jadernych reaktorech, coz by vedlo k ucinnejsimu vyuziti jaderneho paliva. Limitujicim faktorem pro elektromobily jsou zatim cena, kapacita a zivotnost baterii, ale technologie baterii se neustale zdokonaluji. Obrovskou vyhodou elektromobilu je, ze navazuji na existujici energetickou infrastrukturu.
kampelicka
Ta komise se jmenovala Kindlova???:))))
I bush ma svuj elektromobil ....
http://www.youtube.com/watch?v=45ZquJIolvY&NR=1&feature=fvwp" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=45ZquJIolvY&NR=1&feature=fvwp
ADAM
Re: Ta komise se jmenovala Kindlova???:))))
no jasně, to je ten golfový vozíček, co je paradoxně též dotovaný vládou USA . hahaha
kampelicka
deda ktery umyslne ublizuje podstivym vyrobcum bezinu
http://www.youtube.com/watch?v=4_lSxhTatUU&feature=related" target="_blank" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=4_lSxhTatUU&feature=related
kampelicka
postaci 1 KW na 100 km
tj. asi 10 korun .
http://www.tzb-info.cz/t.py?i=14&t=4#d01" target="_blank" rel="nofollow">http://www.tzb-info.cz/t.py?i=14&t=4#d01
http://www.elektromobily.org/wiki/Baterie_pro_elektromobily" target="_blank" rel="nofollow">http://www.elektromobily.org/wiki/Baterie_pro_elektromobily
kampelicka
Re: postaci 1 KW na 100 km
prdlajs . Je to kolem 300 kc na 100 kmh pri 12kw :(
Jilek
Nafta stala 1 korunu pred 45 lety.
To by byl konec kapitalistu kdyby vypadl vyber dani za pohonne hmoty, to jsou totiz obrovske penize na udrzeni chodu statu. Proto vzdy kritizovaly zeme tezici ropu ze zeme importujici ropu ziji na jejich ukor protoze cena paliv je prilis nizka 70% jsou vyber dani, 30% cena tezby dopravy rafinace distribuce a vse je jeste jednou zdaneno.
Jiří
Re: Nafta stala 1 korunu pred 45 lety.
A socialisté daně nevybírají?
eurokomsomolec
jiz brzy prijdou lepsi zitrky!
tyhlety "vedci" co zpochybnuji vsechny ty nase veleuspesne ekosocialisticke projekty jako treba biopaliva, vetrne dotacni mlynky, dotovanou fotovoltaiku, boj proti globalnimu ochlazeni, boj proti globalnimu otepleni, boj proti klimatu a boj proti atomu, tak ty vedce by mela komise nechat normalne postrilet.
Oni jen kazi nase krasne myslenky a rozbiji lepsi zitrky.
kampelicka
blaaaaaa bla blaaaa
Jestli z vas konecne vypadne to cislo jakej je rozdil v cene mezi kilovwatem u elektromobilu a u benzinoveho automobilu ?
:)
el-lobo
Achich achich
Máte recht, že fotka hybridu se k článku o elektromobilech nehodí. Nemáte recht v tom, že v hybridech se elektřina vyrábí samotným automobilem. Existuje třída hybridů (PHEV) , které mají spalovací a elektrický motor a baterie se dobíjejí nejen rekuperací při brzdění, ale také z vnějšího zdroje. Bylo by fajn si před kritikou ověřit informace.
kampelicka
Re: Achich achich
OK . Jeste meli napsat kolik stoji alternativa litru benzinu v cenach elektriny.
Podle mne je to vrcholne neseriozni az protistatni a prokrizove, neuvadet cenu jedneho kW v u benzinu a jedneho kW u elektriny.
Tohle je normalne na vysetrovani BIS ...
Pavel
automobilky se brání :-)
Řopní šejci a velké automobilky se probrali! Chacha.
Vtip je v tom, že elktromobily odstraňují závislost na JEDNOM zdroji pohonu (zdroje elektřiny lze diversifikovat) a umožňují relativně snadný vstup na trh mnoha menším výrobcům vozítek. Elektromobil je díky jednodušší konstrukci pohonné jednotky mnohem snažší vyrobit v požadované kvalitě a to samozřejmě ohrožuje koncerny, které do spalovacích motorů nalily bambilióny peněz.
Za dvacet let nebudeme věřit, že jsme v tom městském smardu mohli žít, pracovat a vychovávat děti. Už se těším.
kampelicka
Re: automobilky se brání :-)
A zase zbydou kvanta strojnich ing ktere nikdo nepotrebuje ale rozumi se do vseho ....Zbohem politika ..