Diskuze
Výroba aut, kterou Česku vyfouklo Slovensko, přinese 7000 nových míst
Děkujeme za pochopení.
Petr
Je to VW, VW je na Slovensku
Je to VW a VW má velkou základnu na Slovensku, Bratislava, Martin apod..Jak již bylo zmíněno, jaký by byl zájem o tuto práci ve Vrchlabí?Vždyť Škodu táhnou agenturní pracovníci, se kterými si každý vytírá ....Naši lidi, kór ve Vrchlabí, se Vám k pásu nepohrnou, ten kdo chtěl, tak už tam je a zaměstnat Poláky za štědré dotace státu je nesmysl, to už máme za sebou, nemyslíte? Dobrých fleků v rámci této investice by bylo nepatrně, ty zůstanou v SRN.
Navíc závislost na autech je zhoubná, problémy nad-kapacit se řešily šrotovným a tedy problémy automotive ještě přijdou a budou urychleny vstupem Asiatů s jejich výrobky do Evropy.
Ja
Re: Je to VW, VW je na Slovensku
Teba je škoda za pásom,ty vidíš do budúcnosti a mal by si sedieť v dozornej rade VW.
Kralupák
Příspěvek k zaměstnanosti
od sociální demokracie. Zatímco Topolánek měl na krku Paroubka, Fico scháněl kšefty. Až bude zase sociální demokracie básnit, co udělala pro pracující, nezapomeňte na to, že se aktivně zasloužila o ztrátu 7 000 pracovních míst (a další v infrastruktuře).
Hombre
Re: Příspěvek k zaměstnanosti
Cože?! A jo, jako ironii to beru. "Martin Říman: Další "montovny" pobídky nedostanou." A dále: "Z dlouhodobého hlediska je anomálie, aby rostl podíl průmyslu na
celkovém bohatství země. Ve vyspělých zemích je to naopak a roste tam
podíl služeb. Například velmi industriální Německo má podíl průmyslu 25
procent, my máme 33. Chceme-li zůstat a být vyspělou zemí, musí
to zafungovat taky." Ten člověk se klidně může z fleku živit jako komik, ale nicméně musí teď být mimořádně spokojený.
Surfer
Automobilky
Dneska ve zprávách německé TV stanice N24 prohlásil jeden bruselský "expert", že se musí omezit výroba aut v Evropě, jelikož vyrábí nadkapacitu, což povede za pár let ještě k větší nezaměstnanosti, protože přebytky nikdo kupovat nebude a fabriky budou tudíž zavírat!
Evropan
Re: Automobilky
Vyroba aut se samozrejme bude muset omezit. Jenomze nektere fabriky budou vyrabet jeste vice a nektere fabriky zmizi uplne. Diky VW bude Skoda vyrabet vice
a zpusobi velke problemy na pr. nemeckemu Fordu nebo Opelu. Volvo a Saab nemaji proti Skode zadnou velkou sanci. V Nemecku Skoda v prodeji preskocila mnohe znacky, ktere jsme pred 20lety kupovali v Tuzexu. Za Skodou zustala na pr. Alfa Romeo, Saab, Volvo a pod. To jenom pro ty hlupaky, kteri narikaji nad prodejem stribra do cizich rukou. Bez tohoto prodeje na VW mohla mit Skoda osud Tatry, Liaz, SONP Kladno, Skody Plzen, Zetor, Zbrojovka Brno, Kralovopolska, Chepos a pod.
Kostlán
7000 ukrajinců,mongolů a rákosníků
si můžou klidně nechat u sebe
Ja
Re: 7000 ukrajinců,mongolů a rákosníků
Budem ti trochu oponovať.My sme nikdy neplatili štedré soc. dávky prisťahovalcoma dokonca sme ich znížili aj cigánom.Že naliezli k vám je vaša chyba,keď namiesto vlastným občanom platíte radšej týmto darebákom.
Rudolf
Slovaci
Kdyz jsem studoval na Slovensku, poznal jsem, ze Slovaci jsou napred Slovaci a potom vse ostatni. U nas Cechu je to bohuzel naopak. Z vidime vysledky.
Ja
Re: Slovaci
To ,ale nie je špatné.V dôležitých veciach sa musíme vedieť dohodnúť či tam je teraz Fico,alebo Dzurinda.
Ja
Jen at si jdou
To je dobre, ze to neni u nas. U nas je uz tak hodne delniku a stale malo podnikatelu. A predevsim malo Kozenych, pac bylo receno vice takovych Kozenych a je jich u nas celkem malo :-)
Martin
Slovensko
vždy usilovalo o dobré vztahy s Německem, takže se může těšit ekonomické podpoře od této hospodářské supervelmoci. Zatímco Česko jako vždy utře ústa.
Jarda
práce
Je to práce a kdo ji nemá,by jí bral všemi.Jak se tak dívám,tak i prohra je pro nás vítězství.Praha 3,0 procenta.
Sly
Hmm
"Výroba nového automobilu by měla zaměstnat zhruba 1500 lidí... přispěje k tvorbě přibližně 7000 pracovních příležitostí u dodavatelů."
Tedy u nas bychom museli preplatit dotace na jedno pracovni misto 250 000 Kc - pro Polaky, Slovaky, Vietnamce a Ukrajince. A z tech udajnych 7000 prac. mist u subdodavatelu by bylo take minimum Cechu, ani by tyto provozy nemusely byt na ceskem uzemi.
Pritom, jak rikala Dzamila, byt na socialnich davkach se nevyplaci, protoze za 1 vylet na OSSZ mesicne dostanete o celych 10 % mene, nez kdyz pracujete 200 hodin mesicne.
A posileni nevyhodne zavislosti hospodarstvi na jednom odvetvi...