Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

'A úředníkovi ti mrtví nevadí?' brání se bojovník proti D8

I když ministr dopravy Vít Bárta zastavuje dopravní stavby, severočeskou D8 řadí dál k prioritám. Místopředseda Dětí Země Miroslav Patrik ale na této stavbě chce státu dokázat, že neumí stavět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IH

I. Hil

29. 8. 2010 15:21
Zažalovat a zavřít!

Přece musí být možnost, jak takovéto jednání potrestat.....

0 0
možnosti
PJ

P. Jirka

29. 8. 2010 15:52
Re: Zažalovat a zavřít!

Budete se divit, ale taková možnost prostě není... :-(

0 0
možnosti

J. Šejnoha

29. 8. 2010 13:21
No, alepsoň je upřímný.

Jediný klad mu musíme přiznat. 

Na nic  si nehraje a přiznává , že mu nejde o  spoluobčany ale o jeho právo odvolat se !

Jinak je to ale opravdu  odpornej  týpek.  Prototyp negativního hrdiny.

0 0
možnosti
JK

J. Kliment

29. 8. 2010 12:42
Jakkoli jsem milovníkem

přírody, možná až příliš, s tímhle pánem a jeho klakou se rozhodně ztotožnit odmítám. Co probůh jemu a jeho partě dává tu jistotu že jen oni znají správná řešení? Ani úplatný úředník nemá moc ignorovat vyjádření odborníků, stejně tak stavařům. Kam vede zaslepené "zelené" šílenství  už víme - solární zvěrstva, větrníky na nevhodných místech, zablokované stavby ... Trochu to připomíná ty tzv. "fandy" Sparty či Baníku - ti se také jezdí po světě porvat - pod záminkou fotbalu ...

0 0
možnosti
JK

J. Kotalík

29. 8. 2010 12:44
Re: Jakkoli jsem milovníkem

Souhlasím. Dalo by se to celé zmenšit do slov "egocentrický idiot".

0 0
možnosti
MK

M. Kopřiva

29. 8. 2010 12:10
Naprosto nepovedené dítě Země. Matky by měly plakat .

" ....´JÁ´(!)  je budu http://czech-computer.takeit.cz/asus-eee-pc-1201n-cerna-7121905?49933&rtype=V&rmain=159119&ritem=7121905&rclanek=7661424&rslovo=432868&showdirect=1" target="_blank" rel="nofollow">chtít třeba dřevěné...", "... ´JÁ´(!) mám deset procent...", říká tento amatér ve stavbě silnic. ( Pozn. Možná by mohl poradit v geochemii, kdyby byl ovšem tázán, jinak je ve stavbě silnic na úrovni třeba zubaře, nebo hráče na pikolu ). Dle mého názoru je p. Patrik necivilizovaný HULVÁT, patrně i bez jazykového a etického vzdělání, který v otázce života a smrti mluví v gangsterském argotu "...  sejmulo ho auto...". Tento nebezpečný sabotér má drzost prohlásit, že i profesionální studii ČVUT " shodí za půl hodiny ". Probůůůh, co za patologický děj se odehrává v hlavě tohoto " Einsteina - amatéra " ?

0 0
možnosti
MK

M. Kopřiva

29. 8. 2010 12:15
Re: Naprosto nepovedené dítě Země. Matky by měly plakat .

P.S. A co za patologický děj se odehrává v hlavách těch, kteří jej berou jen trochu vážně bez podání trestních oznámení ? Kdo jej platí, kolik, jak a čím ?

0 0
možnosti
FE

F. Eliáš

29. 8. 2010 11:14
Považuji tzv. ochranáře přírody za hlupáky

Vesměs se jedná o méně vzdělané a do určité míry agresívní jedince, jejichž hlavním cílem je škodit ve svém okolí prosazováním dílčích zájmů. Kdyby to mysleli s ochranou přírody vážně, zasadili by se o zrušení rybochovu

0 0
možnosti
PB

P. Balcar

29. 8. 2010 12:45
Re: Považuji tzv. ochranáře přírody za hlupáky

Rybochov má velice silné loby - srovnatelné se zemědělci nebo myslivci. Pokoušet se zrušit rybochov může jen naprostý snílek a fantasta. Myslel jste svoji radu vážně?

0 0
možnosti
ZP

Z. Paldus

29. 8. 2010 10:26
Vyberte si

Pokud chceme jezdit auty,přepravovat zboží po silnicích a užívat si civilizaci. Musíme stavět silnice vyhovující náročnosti dopravy.K přepravě nákladů na velké vzdálenosti používat železnici.Aby byla snaha vybudovat novou silnici bez překážek a tím i levněji,musíme nejprve jednat.Především s těmi kdo jsou stavbou nejvíce dotčeni.Jsou to občané ale i příroda.Proto když zohledníme požadavek lidí musíme udělat kompromis i k přírodě.Neznamená to však.že budeme jenom hledat důvody proč to či ono nejde.To se potom můžeme přestěhovat zpátky na stromy.

0 0
možnosti
NM

N. Marek

29. 8. 2010 9:53
Typičtí Češi

Úředníci, lobbisté a politici vytvoří naprosto zmrvený dopravní projekt a trvá jim to léta. A někdo namítá, že je projekt zmrvený. A ten pak jako největší ekoterorista snad i může za to, že je projekt zmrvený a předražený.

Já jen doufám, že se tady neujme moci nějaké postbolševické totalitní pako, které by uzavřelo hranice, do doby, než dokončím současné studium. Pak si tady v tom korupčním ráji klidně uhnijte, ale bude mi líto vašich dětí, které si život v ČR dobrovolně nevybraly.

0 0
možnosti
MF

M. Frank

29. 8. 2010 10:36
Re: Typičtí Češi

To je Váš úhel pohledu. Kdyby ekoterorísté nevymýšleli cipoviny, stála by ektřina polovinu, dálnice třetinu, tato zmiňovaná by již pár let stála a nepřišlo by pár desítek lidí o život. Ten ekoterorista by zasloužil pěkných pár přes držku.

0 0
možnosti
JK

J. Klušák

29. 8. 2010 9:45
Kvalitně ničit dokáže i vůl

Když není schopnost a inteligence na to, aby člověk tvoři, budoval a konal pro blaho většiny, tak opakem toho je boření, ničení, kladení překážek.

A to mohou dělat blbci, nevzdělanci, zkrachovanci a  podobná invidua. U takové činnosti žádnou kvalifikaci nepotřebují. To kvalifikovaně zvládne kdejaký vůl.

0 0
možnosti
PB

P. Balcar

29. 8. 2010 9:36
Absance konsensuálního plánování aneb Czech szalama republic

Jakým stylem se u nás plánují rychlostní tahy a dálnice lze ilustrovat na R52, která měla být spojnicí mezi Brnem a Vídní.  Nabízí se srovnání přístupů na dvou stranách hranice. Zatímco na rakouské straně se "dlouho nic nedělo", protože hledali a vyjednali trasu, která se vyhýbá obcím, chráněným lokalitám, vinicím, zdrojům vody ...  a se kterou by souhlasili všichni. U nás se v devadesátých letech postavila čtyřproudovka z Brna do Pohořelic a pak se tlačilo na prosazení zbytku trasy silou - oblíbenou salámovou metodou.  V současnosti na rakouské straně probíhají intenzivní stavební práce, svůj úsek dokončí podle harmonogramu a obracejí se na českou stranu s dotazem, kam se mají napojit?

U nás se stavba plánuje víc jak dvacet let a pro chyby v rozporu s legistlativou ani není v platné územně plánovací dokumentaci. Kolik za ty roky stálo zpracovávání projektů ví jen ŘSD. Studii kterou zadalo, která by se potvrdila co chtěli stála 2,8mil Kč a u soudu stejně neobstála. A tenhle šledrián si taky platíte! Ale hlavně, že silničáři a úředníci mohou místo sebe nastrčit viníka, který se nebojí na jejich nekvalitní práci ukázat prstem a dokonce si dovoluje ji kritizovat nebo rozporovat.

http://ekonomika.ihned.cz/c1-39198720-soud-zrusil-uzemni-plan-breclavska-spor-o-silnici-do-vidne-pokracuje

http://aa.ecn.cz/img_upload/98a9a0fe3779d35f22dc8d93fe87df89/V_hrady_EPS_k_studi_m__SD.pdf

0 0
možnosti
PJ

P. Jirka

29. 8. 2010 9:43
Re: Absance konsensuálního plánování aneb Czech szalama republic

A dá se snad v tomhle státě plném nejrůznějších očanských iniciativ něco dělat koncepčně? Většinou státnímu úředníkovi nezbývá opravdu nic jiného než ta salámová metoda.

Až tady konečně někdo jednou jasně řekne a stanoví, že od výkonu státní správy je tady státní správa a samospráva a nějakým občanským sdružením do toho opravdu nic není, pak to bude fungovat lépe.

0 0
možnosti
PJ

P. Jirka

29. 8. 2010 9:35
Ještě se někdo diví, proč se u nás staví drahé dálnice?

Zajímalo by mě jaký je podíl natom prodražování těhlech ekoteroristů? Možná bychom pak došli k tomu, že byť si na tom na stavební firmy namastily kapsu, tak jsou to jen drobné oproti všem zbytečným tunelům a nadchodům pro zvířátka, které si vynutili tihle blázni....

0 0
možnosti