Diskuze
Bárta chce zavést mýtné i na silnice první třídy, už jedná s Kapschem
Děkujeme za pochopení.
P. Fiala
Silnice - Železnice
O využití dálnic si můžeme udělat obrázek sami, jsou běžné situace, kdy jedou desítkykilometrů dlouhé kolony automobilů, kamionů, směr Praha či Brno. Nicméně i data o provozu z mýtných bran by nebyly k zahození.
Kdopak ví kolik nás bude stát údržba všech těch dálnic a silnic, které ročně procházejí teplotami plus 40 celsia a v zimě běžně mínus 10 celsia, nehledě na zátěže kamionů, mechanické shrabování sněhu či tuny a tuny soli a štěrku.
Jak jsou využity železniční koridory? V ČR i v jiných státech EU?. Není zde nějaká nezdravá konkunkurence? Možná by stačilo používat menší kontejnery, aby se doprava přesunula na ekologické železnice. Mýtné je sice více nežli kapka, ale . .
F. Doušek
dnes dopoledne mně vytlačil na nezpevněný
okraj silnice III. třídy polský kamion, který si zřejmě ve snaze ušetřit mýtné, vybral tuto trasu. Kam to povede? Zanedlouho budou ti nákladní debilové jezdit i po polních cestách.