Diskuze
Kraje ruší tratě. Podívejte se, kam se už vlakem nepodíváte
Děkujeme za pochopení.
J. vavruška
Mnoho povyku pro nic
1) Tratě neruší kraje. Kraje pouze odmítají platit dotace na prázdné vlaky. Ale co by to bylo za bulvár bez pořádně zavádějícího titulku.
2) Toto nejsou žádné novinky. Např. trať Děčín-Duchcov je mimo provoz již několik let.
3) Navzdory aktivistickým mýtům, osobní železniční doprava se již dávno přežila. V porovnání s autobusy je vlaková MHD zoufale neefektivní, také drahá, a otřesně neekologická - jak jinak nazvat situaci, kdy po trati Praha - Mladá Boleslav jezdí mnohokrát denně prázdný vagón s pěti cestujícími, přičemž motor má výkon jak dva nebo tři autobusy.
Zrušte osobní železniční dopravu úplně a nechte jen rychlíky. Dráha je jenom žrout peněz a nepřináší žádný efekt!
O. Pola
Re: Mnoho povyku pro nic
je jasne,ze nektere linky jsou fakt k nicemu,sam tam vidim od nas trat BRuntal - M.Moravka a to je proste pojizdny prazny vagon a navic tam jezdi spousta autobusu od soukromniku. Ale na druhou stranu bych vzal linky, kde treba CD prodelava relativne malo nebo nevydelava, tzn. ze trzby se rovnaji cca nakladum. Tady se bojim,ze by mozna mensi soukromy podnik dokazal generovat zisky. Preci jen CD je kolos a kazda linka zivi krom lidi nezbytnych k provozu,take spoustu lidi ala "Ajznbon mundur purchaser" apod. NAvic je tech lidi navic vic nez jeden na obdobnych pozicich. JE to tak se vsim, na malou stavbu pozyvat metrostav = navyseni nakladu. Stredni a nizsi management nekdo tez musi platit.
J. Pašek
Na ať teda ranice Jemnic a Moravských Budějovic
dá dráze těch 12,5 miliónů a radnice prodávat a ponechat si tržbu od pasažérů za prodané lísky . . . .