Diskuze
5 zásadních důvodů, proč chtít předokolku
Děkujeme za pochopení.
J. Jorda
Předokolka či zadokolka nebo i čtyřkolka,
prosím vás. kde berete toto tvarosloví ? Existuje přece název přední náhon, zadní náhon, nebo 4x4. Jinak ovšem souhlasím s argumenty nadpisu, jezdím v Alpách a doposud jsem poznal jen výhody předního náhonu i když je poněkud přetáčivý, ale s tím se musí počítat. Vidím velmi často MB, BMW jak stojí a blokují silnice tam, kde normáně vyjedu, ev. zablokuji na chvilku diferencial a je to
K. Růžička
Re: Předokolka či zadokolka nebo i čtyřkolka,
Vážený pane , auta s předním náhonem jsou nedotáčivá, ne přetáčivá....neberte to ve zlém. S úctou KR. Apropó, na dnešní silnice jsou nejlepší čtyřkolky, tedy auta s náhonem všech kol, mimo rezervu.
J. Jorda
Re: Předokolka či zadokolka nebo i čtyřkolka,
možná máte pravdu s tím nedotáčením, myslel jsem, že když jedu a vytočím volant/kola na nějakou stranu a silně brzdím, tak se snaží auto pokračovat v cestě přímým směrem a toto se nazývá tedy jak, přetáčivost či nedotáčivost ? Samozřejmě to neberu ve zlém, nechám se rád poučit
J. Jorda
Re: Předokolka či zadokolka nebo i čtyřkolka,
Na čtyřkolky mám svůj názor, pouze ten kdo jezdí pravidelně do hor a transportuje za každých okolností osoby nebo nutný proviant, je oprávněn na čtyřkolku, pro ostatní řidiče je to ekonomický nesmysl a pouze mo´da, která zase zajde tak jak vyšla
J. Jorda
Re: Předokolka či zadokolka nebo i čtyřkolka,
připomíná mně to snahu Staročechů a Maldočechů za dob K.und K. Monarchie, kdyu každé slovo ktreré přišlo z ciziny bylo nahrazeno novým tvaroslovem jako klavír se nazýval klapkobřinkotruhla. Znáte kykolky ?