Diskuze
Kolik berou stávkující? Strojvůdci 28 tisíc
Děkujeme za pochopení.
L. Papazian, Ing.
Proti vrátným v Řecku nic moc!
Řekl bych, že naši stávkující berou podřadné mzdy neodpovídající výši HDP naší země ležící uprostřed Evropy!
P. Fiala
bulvár
"Kolik berou stávkující? Strojvůdci 28 tisíc"
Opravdu je nutné, aby se seriózní noviny museli uchylovat k bulvárním praktikám?
I. Simacek
něco o strojvůdcích
Obvykle vezou vagony plné lidí a zodpovídají za jejich životy nebo vezou náklady v ceně stovek milionů.Pokud jim někdo závidí jejich platy,tak by si to měl zkusit. Rozhodně to není zdravé zaměstnání a ve srovnání s platy manažerů,kteří za nic nemohou, je to dost málo.
J. Jehlík
Re: něco o strojvůdcích
Proč ti obětavci nejdou dělat manažery?Nebo jsou na dráze za trest.Navíc,kdo z vás viděl vlaky plné lidí !
Z. Veselý
Co je to za téma?
Pokud se nepletu, tak stávka není za zvýšení platů, takže operovat nějakými platy je irelevantní. A že to je naprůměrný plat? To přece nevadí. Je to směnný provoz a jsou nutné odborné znalosti, dobrý zdravotní stav, odpovědnost, atd.
Ale proti reformám, které neřeší příčinu nedostatku financí (tj. rozkrádačka vlivnými), ale důsledky (šetření na pracujících, když je peněz málo).
V. Kusý
Bylo by velmi dobré, kdyby naši "journalisté",
kterým občas činí problém se vyjádřit správně česky, svá tvrzení podepřeli argumenty.To,kolik berou strojvůdci, by celkem odpovídalo pravdě, u řidičů autobusů je dobré rozlišit, zda se jedná o dopravu městskou či meziměstskou a regionální.Zde jsou platy různé, ovšem v určitém rozmezí,cca dle údajů autora.Ovšem u řidičů kamionové dopravy se jedná většinou o základní mzdy takřka na hranici minima, které jsou ovšem doplňovány zahtraničními dietami, takže výsledná skutečná částka může tvořit až 60,000. Kč.Ovšem se všemi, z toho plynoucími vlivy na nemocenskou, případně výpočet důchodu.A hlavně, snažit se pomocí argumentu á la :"Koukněte, co berou, a ještě stávkují" je dost pochybené.Se stávkou zásadně nesouhlasím, ale štvát proti stávkujícím tímto nízkým způsobem je odporné!
J. Jehlík
Logické
Vždy jim také každý z nás přispíváme. Kdyby neměli režijky,tak nemají koho vozit.Proto ten boj o benefity.Privatizovat a bude popr!
R. Pechoušek
Výpravčí nebo průvodčí.
Autorovi článku to splývá. Měl by se někdy, aspoň jednou projet vlakem. To je úroveň, páni novináři!