Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Krabička UPC jako past. Můžete padnout do rukou exekutorům

Vypadá jako bezcenná krabička, ale může zruinovat rodinný rozpočet. Modem či set-top box, které pomáhají s příjmem internetu či televize, se zákazníkům společnosti UPC často mění v noční můru. Tisíce lidí, kteří z různých důvodů modem nevrátili, už to pocítily na vlastní kůži. Mnozí z nich už dokonce padli do rukou exekutorů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Tínek

5. 8. 2011 7:41
Nechápu,jak antimonopolní úřad(AMÚ)

mohl povolit monopol této firmy. Tady v sev.Čechách byl také Karneval, ale UPC ho pohltil,AMÚ to schválil,takže nyní zbývají jen satelitní oparátoři....

0 0
možnosti

M. Roček

4. 8. 2011 17:09
také špatné zkušenosti

Mám též špatné zkušenosti, pracovníci organizace se chovají arogantně a bez zájmu o spokojenost zákazníka. Proto jsem začal tuto firmu též bojkotovat. Jsou špatní.

Michal Roček

0 0
možnosti

M. Gavlák

1. 8. 2011 17:32
Nemůžu si pomoci,

ale lidi si dělají problémy sami, protože jsou pitomí, a pak brečí. Léta jsem používal UPC a byl velmi spokojený, protože se mi nikdy nestalo, že by nastal jakýkoli závažný problém, prkotiny vyřešili vždy velmi rychle a dobře. Když jsem jednou zapomněl zaplatit složenku, slušně se ozvali a já zaplatil později, než byl termín, ovšem penále po mně nechtěli. No a když jsem se stěhoval a na novém místě není kabelovka dostupná, končil jsem smlouvu a s infolinkou se domluvil, že můžu modem buď osobně přivézt nebo poslat jako cenný balík, což jsem nakonec udělal (pošta umí zajistit to, že u zabalení je její pracovník, pro případ tvrzení druhé strany, že v balíku nic nebylo...).

Fakt nevím, čím to je, ale stále si čtu nářky (nejen) na UPC, osobně však neznám nikoho, kdo by s nimi měla nějaké problémy, naopak, všichni, co znám, mají internet přes UPC, je-li v dosahu. Osobně jsem zvyklý se vždy postarat o to, aby problém skončil řešením a byl o tom doklad, ale jestliže má někdo problém zařídít si prokazatelné vrácení, no nevím....

0 0
možnosti

P. Kadečka

3. 8. 2011 15:40
Re: Nemůžu si pomoci,

Já jsem problém měl, od UPC jsem měl internet, ale skončil jsem s nima (modem jim poslal poštou). A proč jsem skončil? Protože jejich rychlost připojení klesla někam na 1/10 až 1/20 jmenovité rychlosti, tehdy 10Mbit. Ale podle UPC to bylo v pořádku, protože připojení na jejich testovací FTP bylo rychlé. Ovšem nikam jinam, všechny testovací stránky mi ukázaly něco mezi 0,5 - 1 Mbitem. Dokonce i internetové rádio se někdy nedalo poslouchat. Je možné, že to byla nějaká přechodná závada, ale to je nakonec jedno.

0 0
možnosti

I. Hil

1. 8. 2011 17:02
Zlatá Telefonica

s jejich vDSL 25/2 mám po starostech...

0 0
možnosti

M. Weiss

1. 8. 2011 17:10
Re: Zlatá Telefonica

Ano za tu jejich cenu si pořídíte u UPC 50/5 a 200 ještě do kapsy. Ale jasně zlatá Telefonica .)))) V obou případech se jedná o akční ceny 600/400.

0 0
možnosti

M. Weiss

1. 8. 2011 17:01
Ještě

že je UPC, jinak by tu nadále Telefonica prodávala 128 kbps a dělala z toho internet.Pokud někdo neumí číst a nevrací, tak co se diví nad penále ? Podívejte se jak toho využívá VZP.

0 0
možnosti

R. Pavlicek

1. 8. 2011 15:41
Vlastni zkusenost

Z vlastni zkusenost. Zaplatil jsem jim pokutu 10 000 Kc a sbohem. Nikdy vice. Ironie osudu, ze ted jsem opet na ne odkazany, nebot po prestehovani nemam jinou jinou moznost.

0 0
možnosti

J. Čermák

1. 8. 2011 15:43
Re: Vlastni zkusenost

10 000? A za co prosím?

0 0
možnosti

T. Hošek

1. 8. 2011 14:26
no nevím

já byl s používáním služby UPC internet v souhrnu několika let spokojenej. Používal jsem tedy jen internet (TV nikoli). Co se týká vrácení modemu, nepřijde mi na tom nic divného. Kdo chce, může si koupit svůj a nemusí tohle řešit. Kdo chce ušetřit, tomu UPC modem zapůjčí za 1kč taky ho pak musí nějak vrátit. Každý si může vybrat. A pokud se někdo nedovede smířit s tím, že musí modem vrátit a investovat do toho cca 80kč (poslání doporučeného balíčku) - tak se má poohlédnout u konkurence. Nehodlam je tu hájit (taky sem měl s nima problémy - ohledně chybné fakturace) ale jinak si stále myslím, že nabízí v internetovém připojení nejlepší poměr výkon/cena.

0 0
možnosti

M. Prídavková

10. 8. 2011 16:53
Re: no nevím

Je veľa nespokojných a UPC si c Čechách počína mierne povedané nevyberavo.  Mne sa na nich nepáči ich neúcta ku starým zákoazníkom, ale tiež som nejaké vážne problémy nemala. Ale stojí za to, pozrieť si túto stránku:

http://www.fushal.net/2010/06/dejte-pozor-na-upc-je-to-banda-grazlu.html

0 0
možnosti

V. Kubica

1. 8. 2011 14:17
Jsem rád, že jsem se nikdy nestal zákazníkem

Co víc, jako bych to tušil.

0 0
možnosti

J. Čermák

1. 8. 2011 15:41
Re: Jsem rád, že jsem se nikdy nestal zákazníkem

To jsem rád.

0 0
možnosti

J. Fojtík

1. 8. 2011 13:55
Změnit OP.

UPC by se měla zamyslet nad svoji obchodní politiku. Pokud tak neučiní, bude přicházet o svoje klienty ! Pokud zařízení bylo technikem instalováno , měl by jej technik UPC odinstalovat. Jsou starší lidé, kteří to nemusí dokázat, může dojít k úrazu, poškození zařízení atd. Je to zařízení pod proudem el. !!! Mají to divně zařízeno!

0 0
možnosti

J. Franke

1. 8. 2011 13:46
Už dva roky

jsem s UPC skončil... je však zajímavé, že známí po kontaktu UPC a oznámení, že nehodlají jejich služby užívat, dostali okamžitě slevu 50% z dosavadních plateb. Já jsem moc rád. že už u těch šmejdů nejsem.

0 0
možnosti

P. Zeman

1. 8. 2011 14:10
Re: Už dva roky

Mám na chlup stejnou zkušenost. Po výpovědi mi 2x volali, jestli nezůstanu, když dostanu slevu (nepamatuji si přesně ale těch 50% to být mohlo). Na televizi se nekoukám, tak jsem se ukecat nedal. No a teď mi každý rok chodí SMSka, že bych jim měl ten krám vrátit , ač mám doma přebírací protokol od technika, který mě fyzicky odpojoval a cajk si odnesl. Už na to ani nereaguji :-(. Takže mají nejenom ne příliš seriózní praktiky, ale i bordel v evidenci.

0 0
možnosti