Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

První bankovní styk má Sexistické prasátečko

Anticeny Sexistické prasátečko udělované za necitlivé zobrazení ženy nebo muže v reklamě letos získaly reklamy například Komerční banky, firmy Avos nebo brněnského pivního šenku Čtyři růže.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Línková

19. 11. 2011 12:14
je na čase

aby k tématu řekla něco žena - tedy, hoši, nevím, jak vy, ale já nepotřebuju a ani nechci myslet na sex 24 hodin denně. A vadí mi, když jsem k tomu nucena tupou reklamou (jejíž kreativec je nepochybně mladý muž...). Taky mi vadí, když touto hloupě agresivní reklamou jsou masírovány moje dcery. Komerční bance bych pak vzkázala, že jejich "produkt" jsem pro svou starší dceru nevybrala jednak kvůli tomu, že účet v bance pomyslně opatlali intimními tělními sekrety - a také - na rozdíl od některých jiných bankovních domů - se člověk nemá šanci dopídit, jaké jsou skutečné podmínky a výhody tohoto účtu. Takže p. a č. nazdar... - ale beze mě

0 0
možnosti

M. Stuchlik

20. 11. 2011 23:31
Re: je na čase

Víc než sexistické reklamy mi vadí reklamy zacílené na děti - to je přímo zločin. Takovéto reklamy jsou jen projev debilismu autora i firmy, která ji autorovi zaplatila.

0 0
možnosti

A. Podšer

19. 11. 2011 0:20
taky mě neuráží

vidět ženu v jakékoliv podobě či poloze, ale ve správném kontextu - takovýto kontext je obyčejný bulvár; nejde o nic jiného, než brutálními prostředky, okatě nepokrytou masáží skrytého pudu, dosáhnout svého záměru; nemám rád podobně vulgární vtipy, nemám rád vulgární komentář k cizímu soukromí, nemám rád vulgární podtext reklamy, která mi nabízí lešení; že může být taková reklama přes celou fasádu na paneláku někde na viditelném místě u silnice je pro mě stejná tragédie jako každodenní vyprodaný stotisícový náklad "Blesku"

0 0
možnosti

P. Kubišta

20. 11. 2011 0:57
Re: taky mě neuráží

Jenže o tom to bohužel je, o tom vyprodaném nákladu Blesku. Pokud by nebylo vyprodaného nákladu, nebylo by vulgární reklamy přes celou fasádu - majitel jisté úrovně podobnou věc nepřipustí ani za peníze. Takový majitel celkem pravděpodobně nečte Blesk. Na druhou stranu čtenářům Blesku je docela marné dělat osvětu o nevhodnosti toho či onoho - opět to skončí tak, že erotický akt bude pornografie, protože ten názor je politicky korektní. Stejně jako cikáni kradou, ale 1) můžeme za to my, bílí 2) nesmí se o tom mluvit a když ano, tak ne v médiích, ne nahlas a před dětmi. Což kriminalitu cikánů vyřeší asi stejně jako sexistické prasátečko problém reklam, založených na nízkých pudech.

0 0
možnosti

P. Kubišta

18. 11. 2011 19:07
Aha!

Nové politicky nekorektní téma. Jestli to takhle půjde dál, nebude se smět žena v reklamě objevit vůbec. Jenže to by zase zavánělo genderovou nerovností jiného druhu - i ženy přece mají právo živit se reklamou. Proto stanovíme kvótu na množství žen v reklamě a jaké procento jejich těla smí být vidět. Což bude ve finále znamenat, že pokud bude v reklamě žena v plavkách, bude muset mít na hlavě pytel. Ještě bych nastavil závislost, že ošklivější ženy (ošklivost objektivně určí QK - kvocient krásy) mohou být vidět celé. Takže třeba v pornografii by tím pádem směly hrát jen tlusté příšery. Už se těším na cenzuru, která Marilyn Monroe na slavné fotografii se sukní nad větrákem celou od pasu nahoru začerní. Jo a taky by v ceně pornografických a erotických médií mohla být daň na podporu feministických organizací, něco jako daň na fotovoltaiku v elektřině nebo obdoba toho, co platíme loupežníkům z OSA, když si koupíme prázdné CD nebo DVD. Protože pokud si kupujete prázdná média, je jasné, že je použijete na pirátství. Asi tak za padesát let, by hezké ženy mohly na ulicích nosit plynové masky a kalhoty až na paty.

0 0
možnosti

J. Honců

17. 11. 2011 9:57
Kdo to vymyslel, ten "sexismus"?

To musel být nějaký bezpohlavní blb. Sexualita je součást přirozenosti a ten "sexismus" je jen část sexuality vytržená z kontextu. No, určitě se na tom někdo dobře živí...

Paní Pešáková a hnutí Nesehnutí ode mne dostávají velkou Nesexistickou svini.

0 0
možnosti

P. Kozák

16. 11. 2011 8:34
spam

Anticeny poštou? To je ale spam.

0 0
možnosti

K. Halama

16. 11. 2011 7:20
Opice

„Sexismus“... jak umělý výraz sociálních inženýrů. Vrcholek nepřirozenosti... A my se musíme opičit a převzít každou krávovinu. Mě ty reklamy neuráží a pokud uráží nějakou ženu, pak asi někde zamrzla, že si toho všímá. Její sebevědomí kráčí někde daleko za ní... A čerpat sebevědomí z okolí je další, ještě větší krávovina, hodná snad jen feministek a podobných „poddruhů“. Mě ty reklamy přijdou docela vtipné. :-)

0 0
možnosti

J. Kliment

15. 11. 2011 22:20
No já tedy nevím,

nejsem odborník ani na reklamu, ani na sexismus. Ale jedno vím určitě - být ženou cítil bych se uražen záplavou reklam na podivuhodné zhůvěřilosti, které mi umožní nakreslit , anebo spíš nasadit, si na obličej jakousi podivnou masku. A k tomu mi ještě tvrdí že jen tak mohu být "sama sebou". :-)

0 0
možnosti

V. Vlk

15. 11. 2011 16:36
A jak vypadá paní Pešáková?

Je taky sexy a nebo je spíše prasátko?

0 0
možnosti

M. Frank

16. 11. 2011 7:35
Trefné!

Viděl jsem a sexy to není ani náhodou.

0 0
možnosti