Diskuze
Lidé pracují pro stát za směšné peníze, říká šéf dálnic
Děkujeme za pochopení.
A. Reček
Chce to klid.
Stejně peníze na další stavby vysychají, takže budeme rádi pokud ŘSD bude aspoň dobře opravovat ty, které jsou už v provozu. Nebo odstraní stavební zmetky, viz úsek zcela nové dálnice u Ostravy.
P. Balcar
Asfinag narozdíl od ŘSD
byl schopen během druhé poloviny 90.let projednat, následně vyprojektovat a nyní dostavět úsek dálnice na sever od Vídně, který končí tam, kde se bude rozhodovat, zda povede dál na Mikulov nebo na Břeclav. ŘSD úsek do Pohořelic postavila už v polovině 90.let podle trasování, které vzniklo už za komunistů, ale dál jen arogance a obcházení platných zákonů. Za celých dvacet let nebyl ŘSD ani schopen dostat trasu do platného územního plánu v souladu s českou legistlativou.
viz. např. http://www.eps.cz/cz2054582pr/pripady/
V. Kusý
Jen jim přidejte!
Ale zároveň jim dejte zaplatit každou zaviněnou ztrátu bez ohledu na sumu!
M. Brejcha
Nechal bych ty dálnice ...
posatvit Číňanům a byl by klid. Ty nejsou drazí a jde jim to celkem od ruky. A budeme mít dálnic přes celou republiku !!
P. Balcar
Re:
z Polska se čínské firmy stáhly - moc dobře to nedopadlo
J. Hanousek
Šéf dálnic
už ví taky, že lidé pracují pro stát za směšné peníze....
M. Vondráček
tohle je člověk
který by se měl starat o naše (státní ) peníze ??
V. Venc
Re: tohle je člověk
Proč ne? Asi nevíte o něm nic moc bližšího a vydat odsudek je velmi jednoduché.
Stejně tak je zjednodušené posuzovat práci výkonných pracovníků ŘSD, kteří se ovšem "motají" na stavbách tak, jak jim ministerstvo dovoluje a řídí! Závěry Ing. Poruby k potřebě restrukturalizace firmy, zvýšení úrovně, platů atd.. jsou zcela racionální a nevyhnutelné. Snadno je lze kritizovat, ale přijít s přijatelným a pozitivním řešením bude pro kritiky problém.
Porovnáme-li, jak jsou kontrolovány a řízeny stavby spadající pod regionální úřady (veřejnou správu), tak práce ŘSD je určitě mnohem odbornější (i za tohoto tristního stavu). Nedostatky, vytýkané ŘSD, se dotýkají a platí prakticky u všech staveb realizovaných ze státních nebo veřejných prostředků. O tom se však moc nehovoří ani nepíše v novinách (bohužel).
Jedině u soukromých subjektů je šance, že se jejich správa bude chovat racionálně a poctivě.
L. Orlita
máme nejdražší dálnice v Evropě
a on má někdo stále málo? Na.srat.
J. Šimek
Vymejělí všechno možné, ale
základní důvod, proč má zhotovitel tolik peněz je v tom, že neuhlídá předražování a korumpování. A ještě se diví :o)
J. Šrámek
Ředitelství silnic a dál-nic?
Toto ředitelství,stejně jako ta jiná,lesů,povodí a jiného státního majetku,to je jako v oblasti zamořené komáry mít holá záda.Tisíce drobných sosáků chtivých státních peněz zde útočí a saje.Miliony kč.Dovolí si i na ministra a bohužel s úspěchem.O úmyslných chybách ve smlouvách nelze pochybovat.Dostatek kvalitních právníků hájí kdejakého lumpa,ale pomoci státní firmě zkontrolovat smlouvy,napravit jejich nedostatky,to už neumí,že.A ještě takoví smí zasedat ve sněmovně!