Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Čeští zákazníci se bouří: Operátoři nás odírají

Pětačtyřicetiletá Martina Veselá dostala loni v listopadu od svého mobilního operátora fakturu na částku 2560 korun. To jí ale přišlo příliš a fakturu reklamovala. Bez odpovědi. O měsíc později ji čekalo stejné překvapení, jen částka na faktuře byla o 1300 korun vyšší. Ani tehdy ale s reklamací neuspěla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Šejna

3. 2. 2012 14:06
Ach, ty Lidovky

Chtělo by to trochu více znalostí. Ale od novinářů to lze těžko chtít. Například neomezené volání je dnes u Vodafonu za 1490 Kč a nikoli za 2700. Je to součást jejich kampaně, kterou propagují v reklamě s těmi obtloustlými velikonočními králiky. Jinak platí, že o slevu si musíte říci, jinak se na vás operátor vykašle a bude vás odírat, dokud si to necháte líbit. Já jsem se ozval a slevili okamžitě. Mám slevu 50% na můj tarif. Stačilo mému operátorovi sdělit, že pokud mi slevu nedají, odejdu ke konkurenci.

0 0
možnosti

J. Frgalova

3. 2. 2012 14:13
Re: Ach, ty Lidovky

to máte dobrý, taky bych to chtěla udělat, ale bohužel, u nás má dosah jen O2, jsme v takové kotlině, kde nic jiného nefunguje

0 0
možnosti

O. Pola

3. 2. 2012 14:00
to neni o operatorech

to je o cesich jako takovych, nejsme zvykli si stezovat, nic moc s nama nehne, nam muze kazdej nadavat a vzdy se najde jen zrnko lidi co se postavi. Neni nahoda,ze je vse od obleceni, pres elektroniku je u nas drazsi nez jinde, nez treba v Polsku. Tam lidi jsou jini, porad breptaji nahlas a stezuji si, my to neumime.

0 0
možnosti

J. Frgalova

3. 2. 2012 14:12
Re: to neni o operatorech

ale umíme, ale chybí nám tah na branku ( reptání po hospodách, či netech nám jde nejlépe).

 V praxi by to mohlo vypadat tak, že si tu službu "vypovíme" a telefon prostě vypneme (nějaká hromadná akce statisíců lidí, kteří se domluví na facebooku ap..). Bohužel, tady se lidi chovají  jako zdrogovaní telefonem, musejí na tom být 24 hod. denně i když o nic nejde, prostě si jen pokecat, a o tom to je, totéž chtějí dospělí od svých dětí, aby je měli pod kontrolou....prostě jsme  jedna velká telefonicko-rodinná síť. Někdy si říkám, kde na to bereme ty prachy, když stále ( někteří) mumláme jak jsme chudí.

A přitom není to tak dávno, kdy telefon byl velká budka na nároží, a pokud jej někdo měl doma, tak na něj čekal i pět let než mu jej komunisti připojili ( pakliže nebyl zdravotník, nebo jiná ještě důležitější osoba např. milicionář, to měl telefon i do 14dní).

0 0
možnosti

P. Fiala

3. 2. 2012 13:08
Vládám to vyhovuje, již dávno nejednají pro blaho většiny

Vládám tvořených lidmi z těch několika politických stran a poslancům to vyhovuje. Do rozpočtu se dostává více Kč k přerozdělení. Masa lidí je zde k tomu, aby byla držena v chudobě a nevědomosti množinou asi 10 000 členů politických stran a jejich navázaných odkloňovačů.

0 0
možnosti

J. Orlík

3. 2. 2012 12:00
ke každé faktuře by mělo povinně

přijít detailní vyúčtování. Kdy, kam, jak dlouho, kolik hovor stál.  Za ty nekřesťanské peníze by to už posílat mohli. Třeba jen mejlem, to je mi jedno. Já vím, že je to možné už dnes, ale člověk si to musí zařídit a jde to jen tehdy, pokud oprtátor neposílá fakturu na papíře ale člověk se o to musí start na internetu sám. Je to zbytečně zavádějící, člověk jednou zapomene a už mu letí nahoru polatky. Je to hnus, telekomunikační úřad, nebo kdo to řídí, je úplně zbytečný.

0 0
možnosti

F. Doušek

3. 2. 2012 9:48
A není snad obdobná situace i na pevných linkách?

Stačí se podívat na nabídky O2 pro nové zákazníky a porovnat je s tím, co praktikují u svých starých (a věrných!) zákazníků. Nové lákají na snížené tarify volání i internetu, staří zákazníci nedostanou ani ten nejmenší bonus.

0 0
možnosti

P. Eugel

3. 2. 2012 10:23
Re: A není snad obdobná situace i na pevných linkách?

Stari a loajalni zakaznici dostanou bonus, ale musej se ozvat. To neni zadna ostuda. Funguje to tak vsude.

0 0
možnosti

P. Sulc

3. 2. 2012 9:38
To je opravdu vzlastni .

A nerika se nahodou te divne zemi "Ceskozlodejsko" ? Nicmene, lide zili bez mobilu do nedavna, mohou tedy zit i nadale, ne?

0 0
možnosti

M. Hobrland

3. 2. 2012 9:09
Kdo můžete používejte alternativní kanály ...

na iPhone a Android nainstalovat viber - volání, sms, mms přes internet zdarma.

na iPhone, iPod a iPad používat iMessages - sms, mms zdarma

Používat Skype - než to Microsoft zpoplatní nebo zazdí a další komunikační kanály. Stačí se rozhlédnout po možnostech.

A hlavně, nesnažit se ušetřit a naletět na různé připitomělé nabídky volných minut, telefonů zdarma a krávovin typu "za 300 korun voláte zdarma" - což je specialita T-Mobile.

Budoucnost nepatří GSM. A operátoři to vědí. Mají tady kartel, se kterým ani všemocná EU nehne.

0 0
možnosti

M. Stuchlik

3. 2. 2012 10:11
Re: Kdo můžete používejte alternativní kanály ...

Kdyby chtěla tak hne, ale maoista Barroso má jiné starosti, např. jak zachovat levičácké rozhazování za situace kdy přivedl EU ke krachu.

0 0
možnosti

P. Eugel

3. 2. 2012 7:59
Wake up!!!

Jeeee Lidovky se probouzej???

Tohle se vsude resi uz pres pul roku. Tedy myslim v novinach. A LN az ted? O jaka to investigativni zurnalistika!!!

Nehlede na to, ze zakaznici rvou uz par let.

Ale to asi nejakemu redaktorovi prisel vysokej ucet, ze si toho problemu vsimnul ted.

0 0
možnosti

M. Stuchlik

3. 2. 2012 10:12
Re: Wake up!!!

Zajímalo by mne kdy se LN probudí a zjistí, že máme neuvěřitelně zdaněný benzín

0 0
možnosti

J. Esterka

3. 2. 2012 7:13
Operátorům

je v Česku dobře, protože si mohou dovolit cokoliv. Všechny úřady jsou jim k smíchu, lidé o zádele. Chce to nějaký radikální řez, radikální protest...

0 0
možnosti

P. Boublíková

3. 2. 2012 7:11
To je furt dokola

Nechápu, proč někdo uzavírá jakési smlouvy, když nemusí, místo aby si kupoval kredity.

0 0
možnosti

P. Zeman

3. 2. 2012 8:56
Re: To je furt dokola

Protože některým lidem to sluchátko od ucha neurvete :-). Zkuste to pak provozovat na kreditu ;-)

0 0
možnosti