Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Většina firem neví, jak motivovat zaměstnance

Téměř 90 procent firem řeší, jak dát zaměstnancům najevo, že si jejich práce váží. Vyplývá to z průzkumu, který pro společnost Sodexo uskutečnila agentura Millward Brown loni na podzim mezi 947 respondenty. Mezi nimi byli majitelé firem, personální ředitelé nebo HR manažeři.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J. Kastner

25. 4. 2012 8:36
Hrdost na svou firmu

Firmy často řeší "jak motivovat zaměstnance", což je záplata faktu, že zaměstnanci nemají k firmě vztah. Pokud by zaměstnanec firmu vzal za svou viz zmiňovaní baťovci, tak je většina motivace hotová. Zvyšováním platů, přidáváním benefitů si firmy "kupují" loajálnost a motivaci zaměstnanců. Ve chvíli, kdy už není co nebo z čeho přidávat, tak zaměstnanec motivaci ztrácí. Je však řada firem a organizací, kde jsou zaměstnanci pyšní na svou firmu, logo, na své spolupracovníky a přestože i zde jsou platy (a benefity=jiná forma platu) důležitým atributem spolupráce, tak rozhodně ne jediným natož hlavním.

Těšíme se na všechny motivované zaměstnance, kteří budou hrdě reprezentovat své logo a firmu na akci ČESKÉ SPORTOVNÍ FIREMNÍ HRY 2012 http://www.csfh.cz a rozhodně to nedělají pro nebo za peníze :-)

Hezký den

JKastner

http://www.asociacefiremnichsportu.cz

0 0
možnosti