Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Řidiče čeká šest let pekla na D1. Na co se při opravách připravit?

První dva úseky nejstarší české dálnice D1 stát formálně předává stavebním firmám. Koncem dubna jejich pracovníci začnou osmikilometrové úseky od Větrného Jeníkova k Jihlavě a od Lhotky k Velké Bíteši opravovat. Začne tak šest let trvající oprava dálnice, pro některé řidiče praktická škola trpělivosti, pro jiné peklo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

18. 4. 2013 10:33
Tak šet let pekla?

Každé pitomé noviny mívaly korektora. Teď se mylně spoléhá na to, že všichni žurnalisté dochodili alespoň jednotřídku v Pyšelích.

0 0
možnosti

16. 4. 2013 12:48
Poslanec David Šeich (ODS)

Pro uvedeného pana poslance taková omezení neplatí. Je soukromou věcí, že někdo rychlost dodržuje a někdo ne.Po vzoru pana poslance odkážu Policii ČR na slova zákonodárce.

0 0
možnosti

12. 4. 2013 15:36
jen jsem zvědavý

jestli když bude uzávěra, bude se tam taky pracovat !!

Ve dne v noci !!

Na tom bych trval !!

0 0
možnosti

12. 4. 2013 6:57
nerozumim...

Proč peklo.? Dnes nekdo snazici se jet 130-140 udela prumer tak 115 km/h. V pripade opravy bude rychlost snizena na 80 kterou pojedou vsichni. Na useku cca 60 km to dela casove cca 15 min. I kdyby to bylo 30 min tak co? Stejnak to bude rychlejsi nez vlakem. To je ztrata 15 at nezeru 30 min peklo?

0 0
možnosti

J. Kalina 803

11. 4. 2013 21:45
a ty čúraci chtěj 1500 za dálniční známku

ty zmr.i by měli každýmu kdo tam jezdí každej rok 15litrů přidat na tlumiče a benzín prasata zlodějský

0 0
možnosti

A. Aichou 126

11. 4. 2013 21:35
87500

Takže stát odhaduje náklady na jeden metr renovace D1 na 87.500 korun? Nepochybně s předpokladem, že dva roky po té jejich takzvané "modernizaci" se bude "modernizovat" znovu. Asi se dám na silničařinu.

0 0
možnosti

S. Vor

11. 4. 2013 18:56
šest let pekla :)

Vždyť je to silnice smrti,já bych se tam bál jezdit i jako spolujezdec.Má to i svá mírná pozitiva,že řidiči budou více zvažovat tuto trasu v souvislosti s jinou nebo budou pracovně využívat k cestování vlak.Určitě už mnoho z nich ani neví,jak se do vlaku vůbec nastupuje.:)

0 0
možnosti