Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Vodafone trestá své klienty za věrnost. Jsem mezi nimi

Nová nabídka neomezených tarifů u společnosti Vodafone je výhodná jen pro ty, kteří firmě nikdy příliš nedůvěřovali a nenechali se zlákat výhodnými nabídkami dotovaných telefonů. Bohužel jsem mezi těmi, kteří věřili, že je operátor, jemuž jsem věrná už osm let, nepotrestá. Stalo se.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

19. 4. 2013 10:20
Vodafone....

a stejně jsou při tom všem co ,už dávno mělo být  ZLODĚJI a my hloupí češi.

0 0
možnosti

17. 4. 2013 14:32
novinářská práce

Toto je skutečný novinový článek nebo nějaký blog nesvéprávné zákaznice?

1) Jak už zmínil někdo dřív, slečna podepsala smlouvu, ve které se zavazuje, že bude konkrétní dobu platit určitou minimální částku za služby.

2) Odměnou za tuto věrnost je dotovaná cena mobilního telefonu.

Nejsem žádný fanoušek Vodafonu, ale tyhle reakce nechápu. T.

0 0
možnosti

19. 4. 2013 8:13
Re: novinářská práce

Nevím, nakolik se pohybujete v obchodním prostředí, ale je vcelku zřejmé, že v říjnu už Vodafone a spol dávno věděli, co se chystá, tohle není otázkou dne nebo týdne. V takovém případě se jedné o cílené nabízení nevýhodnch smluv a vcelku snadno prokazatelné. Nejde o to, že by paní byla nesvépprávná, ale každ uzavírá smlouvu se závazkem s tím, že se jedná o zvyhodnění proti lidem, co se neupíšou, přesně jak píše paní, odm+ěna za věrnost je ve vhodnosti. Bohužel, když se v průběhu otočí trh o 360° mělo by se zatočit přesně i tady s tímto případem, protože dle mého soudu nastaly ne zrovna korektní podmínky. Já osobně to mám podobně, ale narozdíl od paní platím měsíčně 5 tisíc, jsem u Vodafone 6 let a stačilo jim říct, že své firmy převedu jinam a že tohle jednání je proti konkurenci staví do velké nevýhody. A ejhle, příští tden podepisuju nové smlouvy a ještě mi jako bonus nabízí telefenoy:-)) Nezapomínejte, boj o klienta je prioritou, ne Vás ždímat o 300 Kč navíc a pak adyjé...

0 0
možnosti

17. 4. 2013 14:05
Hm,

to jste tedy objevila Ameriku. Prostě jste podepsala výhodnou smlouvu na dva roky, a příště už budete chytřejší. Žádná tragédie.

0 0
možnosti

17. 4. 2013 13:55
Chování společností v ČR

Každou chvíli mě někdo otravuje se super nabídkou. Všechny odmítám a všichni se diví. V ČR jsou nejvíce biti věrní zákazníci - kdekoliv. U bank, u telefonistů, u prodejců obuvi. O nové zákaníky se perou, dávají jim slevy. Proto nebuďme líní (o ničem jiném to není) a využijme internetu - přecházejme od společností jak my potřebujeme. Neciťme s nimi soucit, oni nás okradají kde mohou.

0 0
možnosti

E. Pavel

17. 4. 2013 13:20
Aha...

Takže klient o své vlastní vůli podepíše závazek 2 roky platit nějakou částku, ale zmetek je operátor. Sancta simplicitas!

0 0
možnosti

17. 4. 2013 13:49
Re: Aha...

Ano, jste ideální zákazník... ovce.

0 0
možnosti

17. 4. 2013 13:17
Skutečně nechápu,

jak někdo může podepsat smlouvu na dobu určitou na tři roky v dnešním světě, kde i rok je na mobilní technologie a jejich ceny hodně dlouhá doba.

Nechápu, jak si někdo může myslet, že ten dotovaný telefon se mu vyplatí ... .

0 0
možnosti

17. 4. 2013 13:06
moc jim všem....

...nevěřím. S Vodafonem jsem měla špatnou zkušenost. Budu teď mnohem opatrnější. Vždy se člověka snažili "obrat" a těď najednou by to šlo levněji.To se mi nezdá. Proč by to dělali?

0 0
možnosti

17. 4. 2013 13:01
Ale ten doplatek se snad týká jen ceny telefonu

Kupte si svůj telefon celý, a jste svobodná.

Nebo dejte vodafonum vybrat. Buďto dostanu nový tarif, nebo se vyplatím a půjdu ke konkurenci

0 0
možnosti

17. 4. 2013 12:52
a to si vodafone zakládá na tom, že

nesepisuje žádné papírové smlouvy...

0 0
možnosti

J. Carlos

17. 4. 2013 12:28
Mobilní operátoři jsou zloději

Nemohl bych se upsat na 24 měsíců to si ten neomezený tarif i ze sítí strčit do řiti. Mám v Rakousku 2000 volných minut které jsem ještě nikdy neprovolal za 15 euro do všech sítí a na dobíjecí kartu bez smlouvy.

0 0
možnosti