Diskuze
Jasná pravidla? Na nové záruce zákazníci vydělají, tvrdí ministerstvo
Děkujeme za pochopení.
KDYŽ TO TVRDÍ MINISTERSTVO,.......
....tak to musí být zaručeně pravda!!! Přece by nám nelhali :-))
Je to od nich moc hezké - jsou to hodní, slušní a pravdomluvní lidé. A teď si dětí povíme ještě pohádku o Karkulce.
Vše jasné....
takovou volovinu by nevymyslel ani Pepa Pitkyn i kdyby mu hubu nabil,pokud se jedná o kvalitní zbožídám zaruku i 10 let,ale dnešní zboží je takové kvality,že nikdo si to nedovolí samé šmejdy z Číny,tak proto je změna k lepšímu.
J. Dvořák 188
Proč nenapíšou raději jinou pohádku ?
O Červené Karkulce je hezčí !
Re: Proč nenapíšou raději jinou pohádku ?
protože vidí na chování ovčanů, že jsou to tupý paka, tak jim stačí něco nakecat, poslat tam sexy mluvčí a většina bude držet hu.bu a krok. Až si víc lidí osvojí sebevědomější chování a budou tlačit na prodejce a politiky, už si nedovolí nám takhle otevřeně lhát.
J. Podivný
Lobisté opět vyhráli
A tato zlotřilá vláda to schválila protože občan je ten poslední na kom jim záleží. Důležitější je byznys a zadarmo to určitě neprošlo.
krok zpět
Tak jak je to nové řešení popsáno tak se jeví jako krok zpět a proti zájmům spotřebitelů. Prostě lobisté mají některé politiky zmáknuté....
Na LN chybí informace,
že Schwarzenberg chce prodat Němcům Lobkovický palác.
Re: Na LN chybí informace,
Stejně tak nepronikla na veřejnost zpráva, že jste utekl psychiatrické léčebny
To je naprostá zhovadilost
Kdo bude posuzovat co je bagatelní a co ne, proč by jakýkoliv prodejce poskytoval větší záruku než musí (i s ohledem na zboží trvalejší hodnoty), kdo prokáže, že zboží mělo vady již v době prodeje? Kolik oprav budou schopni zákazníci udělat svépomocí a získávat "slevu" na součástky ... jakou slevu, když se jedná o záruční opravu - ta má být zdarma včetně náhradních dílů, ne? A podobných otázek je spousta. Prostě opět bič na spotřebitele a kecy o tom, že nakonec na tom vydělá !!
Je vidět, že si paní Čechová nevidí do úst a asi ani moc o problematice nepřemýšlela - ale to je mnohdy typická vlastnost mluvčích kohokoliv a čehokoliv.
V. Jurásek
Re: To je naprostá zhovadilost
taky si myslím. prodejci můžou dát větší záruku už nyní, a dávají ji když chtějí (10 let na lednice, přikoupení záruky na auto apod.), vůbec si nemyslím že by to cokoliv změnilo k lepšímu. netuším zda k horšímu, ale i kdyby ne, zbytečně řešit něco co nic nepřinese? hm...
Jsem zvědav na celé znění změny záruky
neboť pokud je informace v článku správná,vracíme se zase do dob rozvinutého socialismu kdy byla většinou pouze půl roční záruka a na některé zboží rok.Vyjímkou byly chladničky Calex na které byla záruka 5 let.Takže pokud nám výrobce namontuje do pračky ložiska s nízkou životností bude to vada která byla již při nákupu,anebo se budeme dohadovat že došlo k opotřebení nadměrným používáním?
V. Jurásek
Re: Jsem zvědav na celé znění změny záruky
do dob socialismu se rozhodně nevracíme... můžeme na bolševiky nadávat (a já se klidně přidám) ale musíme uznat že tehdá se dělalo zboží mnohem kvalitnější než dnes (samozřejmě to nemyslím jen na sovětskou oblast, ale na celý svět). Nevadila by mi půlroční záruka, kdyby bylo zboží takové kvality... Dneska člověk dojde do obchodu s tím že se mu něco pokazilo a oni mu řeknou: Pane, ale co jste čekal, tohle je spotřební zboží...
smluvní záruky
takže bude pokračovat trend: chceš-li větší záruku, zaplať si ji při koupi zboží (dnes běžně používané při délce záruky delší než dva roky - nově třeba delší než půl roku); no, na tom zákazník opravdu vydělá ;-((