Diskuze
Jančura: D1 Express nemohl nikdy vydělávat. Šlo jen o Žaludovu reklamu
Děkujeme za pochopení.
D. Stirský
Pokud vím, tak pan Jančura se na žel. tratě
dlouho dostat nemohl. Krajští zastupitelé byli proti. Přitom jejich úvaha měla být tato: Většina zákazníků Student Agency byla se službami tohoto dopravce maximálně spokojena. A tak bylo lze očekávat, že stejnou kvalitu zajistí pan J. i na železnici. Proto měl být na koleje puštěn okamžitě.
Re: Pokud vím, tak pan Jančura se na žel. tratě
Jančura se přihlásil pouze do jednoho výběrka a zdrhnul z něho. Jinak pouze mlel hubou.
Jančura - mistr slova
nechť se stará o to kolik z Prahy do Ostravy prodělává.
Vyzobávání třešínek
České dráhy musí provozovat i ztrátové linky ze Zlámané Lhoty do Kotěhulek, protože i tam žijí lidé a musí se dostat do práce nebo do školy. Pan Jančura si vybral pouze ziskovou linku z Prahy do Ostravy a teď rozdává moudra. Hlavně mu v žaludku leží Žaluda
Re: Vyzobávání třešínek
Taky se do ČD, narozdíl od konkurence, ročně naleje z rozpočtu tolik miliard, že z toho zůstává rozum stát. Co je proti tomu provoz několika ztrátových lokálek?
A. Hilter
RegioJet nemohl ambiciozní projekt vydělávat
ale rusit ho nemuseli, bylo fajn s nim jezdit a nejkrasnejsi bylo po rozjezdu v Praze, kdyz ihned hlasili pristi stanice Brno...
Žaluda také nevydělává a jde mu jen o reklamu!?
Na fotce jeho ruce vyjadřují mimoslovně, že nevěří ve svůj projekt, že ví, že lže, že něco jiného říká a něco jiného myslí. Z jeho postavení těla je dále zřejmé, že si nevěří, ví, že klame ostatní. Proto na něj pozor jak na podnikatele, tak i na politika. Obojí neumí. Jen hraje.
K. Lažnovský
Moc nerozumím proč je článek označen jako "Dokumenty".
Já bych to označil jako PR.
Jančuru obdivuji
Přestože jsem nikdy nejel žádným jeho autobusem ani vlakem, tak Jančuru obdivuji. Je to asi velice schopný člověk. Pro zlepšení situace v hromadné dopravě asi udělal strašně moc. Pravděpodobně mu mnoho cestujících může děkovat, že rozbil monopol a kvalitu ČSD - ČSAD. Co mě ale vytáčí, jeho žluté autobusy na D1. Zásadně jezdí v prostřední pruhu. Do pravého neuhnou, ani kdyby padaly trakaře. Tak by mě zajímalo, jestli to je direktivní nařízení vedení firmy, a nebo jestli zaměstnávají pouze řidiče-pitomce.
K. Lažnovský
Re: Jančuru obdivuji
To si děláte švandu, ne?
Jak můžou 4 čtyř až pětivozové soupravy RegioJetu, které jezdí na trase Praha - OV rozbít monopol ČD? Ty se akorát na trati pletou 10 vozovým expresům ČD.
Žaluda byl nejschopnější ředitel jakého dráhy měly. Je vidět odkud vítr vane. Současná vláda je prolobovaná úplně stejně jako ta předchozí, akorát jinými gaunery. Viz. vyjádření ředitele krachujícího RegioJetu v tomto článku.