Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Jančura: D1 Express nemohl nikdy vydělávat. Šlo jen o Žaludovu reklamu

Zrušení rychlíku D1 Express z Prahy do Brna bylo nevyhnutelné, míní Radim Jančura. Podle šéfa soukromého dopravce RegioJet nemohl ambiciozní projekt vydělávat a pouze kanibalizoval na běžných spojích, které České dráhy mezi metropolemi provozují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D. Stirský

3. 9. 2013 12:46
Pokud vím, tak pan Jančura se na žel. tratě

dlouho dostat nemohl. Krajští zastupitelé byli proti. Přitom jejich úvaha měla být tato: Většina zákazníků Student Agency byla se službami tohoto dopravce maximálně spokojena. A tak bylo lze očekávat, že stejnou kvalitu zajistí pan J. i na železnici.  Proto měl být na koleje puštěn okamžitě.

0 0
možnosti

3. 9. 2013 13:40
Re: Pokud vím, tak pan Jančura se na žel. tratě

Jančura se přihlásil pouze do jednoho výběrka a zdrhnul z něho. Jinak pouze mlel hubou.

0 0
možnosti

3. 9. 2013 12:19
Jančura - mistr slova

nechť se stará o to kolik z Prahy do Ostravy prodělává.

0 0
možnosti

3. 9. 2013 13:17
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

3. 9. 2013 10:42
Vyzobávání třešínek

České dráhy musí provozovat i ztrátové linky ze Zlámané Lhoty do Kotěhulek, protože i tam žijí lidé a musí se dostat do práce nebo do školy. Pan Jančura si vybral pouze ziskovou linku z Prahy do Ostravy a teď rozdává moudra. Hlavně mu v žaludku leží Žaluda

0 0
možnosti

3. 9. 2013 14:13
Re: Vyzobávání třešínek

Taky se do ČD, narozdíl od konkurence, ročně naleje z rozpočtu tolik miliard, že z toho zůstává rozum stát. Co je proti tomu provoz několika ztrátových lokálek?

0 0
možnosti

A. Hilter

3. 9. 2013 9:34
RegioJet nemohl ambiciozní projekt vydělávat

ale rusit ho nemuseli, bylo fajn s nim jezdit a nejkrasnejsi bylo po rozjezdu v Praze, kdyz ihned hlasili pristi stanice Brno...

0 0
možnosti

3. 9. 2013 9:25
Žaluda také nevydělává a jde mu jen o reklamu!?

Na fotce jeho ruce vyjadřují mimoslovně, že nevěří ve svůj projekt, že ví, že lže, že něco jiného říká a něco jiného myslí. Z jeho postavení těla je dále zřejmé, že si nevěří, ví, že klame ostatní. Proto na něj pozor jak na podnikatele, tak i na politika. Obojí neumí. Jen hraje.

0 0
možnosti

3. 9. 2013 9:29
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

3. 9. 2013 9:14
Jančura

by se měl raději starat o technický stav svých žlutých vagonů.

0 0
možnosti

3. 9. 2013 9:18
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

K. Lažnovský

3. 9. 2013 8:38
Moc nerozumím proč je článek označen jako "Dokumenty".

Já bych to označil jako PR.

0 0
možnosti

3. 9. 2013 8:16
Jančuru obdivuji

Přestože jsem nikdy nejel žádným jeho autobusem ani vlakem, tak Jančuru obdivuji. Je to asi velice schopný člověk. Pro zlepšení situace v hromadné dopravě asi udělal strašně moc. Pravděpodobně mu mnoho cestujících může děkovat, že rozbil monopol a kvalitu ČSD - ČSAD. Co mě ale vytáčí, jeho žluté autobusy na D1. Zásadně jezdí v prostřední pruhu. Do pravého neuhnou, ani kdyby padaly trakaře. Tak by mě zajímalo, jestli to je direktivní nařízení vedení firmy, a nebo jestli zaměstnávají pouze řidiče-pitomce.

0 0
možnosti

K. Lažnovský

3. 9. 2013 8:30
Re: Jančuru obdivuji

To si děláte švandu, ne?

Jak můžou 4 čtyř až pětivozové soupravy RegioJetu, které jezdí na trase Praha - OV rozbít monopol ČD? Ty se akorát na trati pletou 10 vozovým expresům ČD.

Žaluda byl nejschopnější ředitel jakého dráhy měly. Je vidět odkud vítr vane. Současná vláda je prolobovaná úplně stejně jako ta předchozí, akorát jinými gaunery. Viz. vyjádření ředitele krachujícího RegioJetu v tomto článku.

0 0
možnosti