Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

České dráhy opatrně přiznávají, že Žaludův D1 Express zklamal

Konec rychlíků D1 Express mezi Prahou a Brnem vysvětlovaly České dráhy nejprve plánovanými výlukami na trati. Z nejnovějšího vyjádření národního dopravce však vyplývá, že projekt, do kterého bývalý management ČD v čele s Petrem Žaludou vkládal velké naděje, je zbytečný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

4. 9. 2013 11:28
Vlak do Brna

Problém D1 Expressu je v tom, že je zoufale pomalý. To nespraví zásuvky, kafe zdarma apod. Proč těch cca 200 km neujede za 70 - 80 minut? Je mi jasné, že to chce odpovídající koleje nejen rychlou soupravu, jenže v tom je právě ten problém. To, že je D1 ve špatném stavu, že dlouho nebyla dálnice do Ostravy, do Hradce, a stále není do Českých Budějovic atd. ... se ví roky a roky a investice do kolejí, které by pomohly v kritických místech silniční dopravě bych rozhodně nenazval koncepční a smysluplné.

0 0
možnosti

K. Lažnovský

4. 9. 2013 11:36
Re: Vlak do Brna

Na to je jednoduchá odpověď. Česká republika zcela nepochopitelně dosud nezačala stavět vysokorychlostní železniční tratě.

Ono když se to vezme kolem a kolem, tak těch 2,40 hodiny co vlak ujede trasu Praha - Brno není tak špatné, je to centrum - centrum.

0 0
možnosti

4. 9. 2013 8:52
Takže pan Žaluda

by měl vrátit část mzdy a odměn za nepovedený podnikatelský záměr....

0 0
možnosti

K. Lažnovský

4. 9. 2013 9:46
Re: Takže pan Žaluda

Já bych zas tak PR krachujícího Jančury nevěřil.

0 0
možnosti