Diskuze
Čechům nevadí, že je zaměstnavatelé 'otravují' i po pracovní době
Děkujeme za pochopení.
Je to tak jednoduché.
Po pracovní době vypnu služební mobil a je po problému. Jiná káva ovšem je pokud jsem ve službách s pohotovostí. Když jsem přijmul práci montéra nebo technika v plynárnách, elektrárnách nebo IT tak je to bohužel můj úděl a taky za to mám zaplaceno.
A to berete jako vaše pozitivní nebo negativní vlastnost?
Typický zaměstnanec :-)
Mně vadí, když otravují různé "dotazovací" a
"nabízecí" agentury, obzvláště v neděli ve 12,05 hodin. Začínají obvykle "máte 5, 10, 15 minut času?".
tak, tak,
mal som takého "šéfa", ten ma tiež ôkoloval v nedeľu poobede, čo mám mať do pondelka do 10.00 hotové. To, že bol zbabelec a alibista, to som znášal, ale že bol aj klebetná baba, to som už neuniesol a dal som výpoveď.
Re: tak, tak,
Taky to jeden muj byvaly sef zkusil. vysvetlil jsem mu, ze mezi nedelnim polednem a pondelnimi 10:00 jsou dve hodiny a za tu dobu se to nestihne.
Cesi jsou stastni,
kdyz jim jejich sef vola i o pulnoci, aspon maji dobry pocit nepostradatelnosti! Nebo jinak receno, ono to perfektne pasuje k pohunkovske mentalite celedinu! :-)
Tak pochopil bych,
pokud se volá kvůli opravdu nezbytné věci. Můj poslední šéf ale měl pocit, že služební telefon podřízeného je právě k tomu, aby nám volal i v záležitostech, které by snesly i nejeden den odkladu...:-/
Chcelo by to vymyslieť lajstro
V ktorom by zamestnávatelia každý mesiac novovytvorenému Úradu pre dohľad nad telefonickými rozhovormi mimo pracovnej doby oznamovali, komu a kedy volali, ako dlho rozhovor trval a samozrejme aj dôležitosť hovoru. Zamestnanci, ktorí by rozhovori viedli, by to museli následne podpísať v 6 kópiách - po jednom pre každého zamestnanca, jedno pre zamestnávateľa, jedno pre úrad, jedno pre Ministerstvo a jedno ešte do rezervy.
Na základe týchto štatistík by Úrad potom vyhodnocoval, ako často sú zamestnanci zamestnávateľmi obťažovaní, ako dlho hovory trvajú a aký to má dlhodobý vplyv na psychické zdravie zamestnancov.
Na podklade týchto výskumov by sa potom prijal zákon, podľa ktorého by zamestnávateľ musel vopred zamestnanca informovať o budúcom telefonickom rozhovore, a to najneskôr 12 hodín pred samotným hovorom. O tomto informovaní by sa opäť napísalo a podpísalo lajstro v 6 kópiach. Vyplnené výkazy by sa každý mesiac posielali na príslušný úrad. Nedodržanie postupu by sa pokutovalo.
Tak ještě
zákon, že zaměstnavatel nesmí otravovat zaměstnance ani v pracovní době a bude ráj ma zemi.
Re: Tak ještě
No úplná blbost to není, páč někteří šéfové otravují s neustálým reportováním natolik, že pak nestíháte právě tu práci, o které jim máte reportovat...:-DDD
V. Ondys
:))))))))))))))))) To by firmy bobtnaly a rostly jako úřady
kdyby podnikatelé :)))))))))))))))))) zpátečnicky neotravovali zaměstnance s prací!
Re: :))))))))))))))))) To by firmy bobtnaly a rostly jako úřady
Požadovat práci zadarmo mimo dohodnutou pracovní dobu v době určené pro odpočinek je především projevem manažerské neschopnosti.
Firmy by bohatly a rostly, kdyby manažeři s hvězdnými platy uměli práci skutečně vést a organizovat. .
D. Stirský
Jen na to pro boha nezakládejme
další úřad či nevymýšlejme zákon.