Diskuze
Nový šéf DPP chce zmrazení mezd a zvýšení pokut o pětistovku
Děkujeme za pochopení.
Pokud jezdí vysoké procento vyčůránků na černo
a jistě jde nejméně o stamilionové až miliardové škody DPP, jsou turnikety řešením. DPP se celé roky chová neschopně až ignorantsky k černým pasažérům všeho druhu. Problém prostě neřeší. Každé zdražení jízdného bylo zejména kvůli neplatičům. Není ani důvod k používání dopravy zdarma pro školáky. Byl to jen jeden z politických hloupých předvolebních nápadů. Také nízké pokuty nic neřeší. Je dobře, že už část neplatičů přesvědčila exekuce, že se jim černé jízdy nevyplatí. Jen houšť.
Zprivatizovat,
všechny činnosti pro DPP jsou stejně prodané. Je to jen skořápka.
Nemá smysl zvyšovat pokuty,
protože se každému může stát, že čas od času zapomene a proč hned dávat likvidační pokutu? Navíc když v Praze jezdí plno bezdomovců, které revizoři ignorují, protože z nich nikdo neumí pokutu vyrazit. V cizině jsem zažil pravidelné kontroly, kdy pravděpodobnost, že budete kontrolováni je tak vysoká, že se to nevyplatí. A proč v metru nejsou turnikety se čtečkou lístků jako skoro všude jinde (dávno i v Moskvě !! :-)
Re: Nemá smysl zvyšovat pokuty,
Také si myslím, že turnikety a kamery by zvýšily výběr jízdného.
K. Klos
Valorizovat
mzdu o inflaci je nějaký nadstandard se kterým je potřeba něco dělat?!? To je totální vítězství odborů nad manegmantem?!? Duriši , cítíte se zcela zdráv_!?
J. Jurax
Díval jsem se v Otázkách
a tam bylo, že se ročně sveze pražskou dopravou miliarda lidí - a tržby jsou 4,3 miliardy. A tak mne neznalého poměrů v Praze napadlo, kolik tam stojí jedna jízdenka ... že by jezdili jenom děcka a senioři, co to mají grátis?
A komu ta pětistovka připadne?
Stručný výtah z článku : Návrh na nařízení exekuce pro 10,00 Kč, po sedmiletém, neupomínaném a náhodně neuhrazeném dluhu. Desetikorunu po
ní chtěl Dopravní podnik města, věc svěřil najatému
advokátovi a ten zase exekutorovi. Výsledek: do patnácti
dnů poslat na exekutorův účet 11 904 korun. Když se opozdí, bude platit
ještě víc, bezmála 17 tisíc. Dopravnímu podniku připadl jen zlomek vymožené částky, získal svých 10 korun a k tomu 74 korun na úrocích.
Re: A komu ta pětistovka připadne?
Nikde v Evropě nejezdí tolik neplatičů jako u nás. Je tedy v pořádku, že dostanou pořádně za uši. Jinak to tradičně schytají slušní cestující zvýšením jízdného.
P. Verka
Klasika
zase na to doptati poctivý zaměstnanci a prohnilý management si rozdá odměny a padáky'
J. Jurax
Re: Klasika
No, management jsou taky zaměstnanci :-) ... a v TV v otázkách byla uvedena průměrná mzda v DP přes 31 000 Kč - on by byl sice zajímavější medián, ale i tak je to dost ... počet zaměstnanců je tuším cca 10 000, kolik z nich je vysoceplacených manažerů?